ירושלים מעלה הילוך בניסיון להיכנס ליורוליג

הקהל של ירושלים. יראה בעונה הבאה את ריאל וצסקא?
הקהל של ירושלים. יראה בעונה הבאה את ריאל וצסקא? | צילום: עדי אבישי

אלון ייפגש בפיינל פור עם המנכ"ל. ההערכה: סיכוי גבוה לכרטיס חופשי

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תפתח ביום ראשון את סדרת הפלייאוף הכי חמה בשלב רבע הגמר נגד הפועל ת"א, אבל שיחת היום במועדון היא הניסיון להשיג כרטיס חופשי ליורוליג בעונה הבאה.

 

צוות הניהול של האדומים צפוי להגיע לפיינל פור היורוליג במדריד ביום שישי על מנת לפגוש במהלך סוף השבוע את ג'ורדי ברטומיאו, מנכ"ל המפעל. אייל חומסקי וגיא הראל יגיעו מהארץ, ואליהם יצטרף הבעלים אורי אלון שמגיע מעסקיו בניו יורק, אך צפוי לחזור איתם לישראל על מנת לצפות בקבוצה מקרוב במשחקי הפלייאוף.

 

 

לאור ההחלטה של היורוליג לחלק ארבעה וויילד קארדס בעונה הבאה, בטוחים בירושלים שהסיכוי להשתלב במפעל גבוה. האדומים תמיד זכו להערכה רבה מראשי היורוליג, בין היתר בגלל ההיסטוריה שלהם במפעל המשני (גביע יול"ב ולאחר מכן יורוקאפ), שרק התחזקה מאז בניית הפיס ארנה המפואר בבירה.

 

עם זאת, לאדומים ברור שגורלם ייקבע במידה לא מבוטלת על ידי תוצאות משחקי הפלייאוף ברחבי אירופה. בגרמניה לדוגמה מובטח מקום לאלופה, אך מסתמן כבר עכשיו שאם אלבא ברלין לא תזכה בתואר, היא תקבל כרטיס חופשי – בטח ובטח לאור העובדה שהיא תארח את הפיינל פור בעונה הבאה. כרטיס נוסף עשוי ללכת לפרטיזן בלגרד וגם דארושפאקה של ג'ורדן פרמאר מועמדת לקבל וויילד קארד.

 

בצד המקצועי, ממשיכה הקבוצה כרגיל בהכנות לסדרה מול הפועל ת"א. יותם הלפרין ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה בגב וצפוי לשחק, אך לא ברור עדיין אם יספיק להיות כשיר במאת האחוזים. דני פרנקו ועוזריו יחליטו לפני כל משחק מי מבין שבעת הזרים יירשם בסגל, כאשר הנטייה כרגע היא להשאיר בחוץ למשחק הראשון את דרווין קיצ'ן וג'וזף ג'ונס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי