סופו הורחק, מכבי הובסה בגלבוע 89:72

סופוקליס שחורציאניטיס
סופוקליס שחורציאניטיס | עדי אבישי

הסנטר נתן שני מרפקים למרכוס לואיס. הצהובים ספגו הפסד חמישי רצוף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קבעה הערב (שבת) שיא שלילי חדש בתולדות המועדון כשניגפה בפעם החמישית ברציפות עם תבוסה מבישה לגליל/גלבוע 89:72. הרצף השחור של גיא גודס ושחקניו החל בהפסד בתבוסת ליגה 105:85 בראשון לציון, אחר כך באו שלושת ההפסדים לפנרבחצ'ה/אולקר עם הדחה מרבע גמר היורוליג בסוויפ (3:0) ולקינוח עוד תבוסה והפעם ליורדת הכמעט ודאית מליגת העל.

 

ואם לא די בכך הרי שהצהובים יצטרכו להסתדר לכמה משחקים לפחות בלי סופוקליס שחורציאנטיס שהורחק במהלך הרבע השני אחרי שנתן שני מרפקים לפורוורד גלבוע, מרכוס לואיס. תקרית שהחלה בטראש טוק בין השניים.

 

 

מכבי לא רשמה למשחק את ג'ו אלכסנדר וג'רמי פארגו ולא הסתדרה לאורך כל ההתמודדות עם החוק הראשי. אבל מה שבאמת צריך להדליק נורה אדומה אצל הפדרמנים היא הגישה שהפגינו השחקנים. אדישות, הגנה גרועה, חוסר מוטביציה.

 

אם מישהו חשב שהתקרית והרחקת סופו תעיר את חבריו הוא התבדה. להפך. מרגע ההרחקה הפך היתרון של גליל, שאחזה בהובלה מהשנייה הראשונה, לדו ספרתי והמארחת לא שמטה אותו. עם פתיחת הרבע הרביעי הסתיימה כמעט כל התקפה של גלבוע בסל והיתרון צמח לשיא – 59:83. אגב, בעונה שעברה קבעה מכבי את השיא השלילי הקודם, ארבעה הפסדים רצופים. ועכשיו גם המקום הראשון  בליגה בסכנה. ניצחון של ירושלים ביום שני על נס ציונה, יוריד את הצהובים למקום השני (אם כי עם משחק חסר).

 

ופסקה למנצחת. ספק אם גם הניצחון הלא צפוי על האלופה יציל אותה מירידה. ספק אם שחקניה חזו שדווקא אלופת אירופה היוצאת תספק להם משחק כל כך קל, ועדיין מגיעים שבחים לרפי מנקו, המושאל מירושלים, ולאלכס יאנג על הניצחון הכי גדול של גלבוע, מאז הזכייה באליפות עם ניצחון על אותה מכבי בפיינל פור של 2010.

 

בלטו בגליל: יאנג 21 נק', מנקו 18, בורל 11 ולואיס 10. בלטו במכבי: לנדסברג 20 נק', טיוס 12, רנדל 11.

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי