שמרו על הבית: חולון ניצחה את ראשל"צ

אוהדי חולון במופע פרידה
אוהדי חולון במופע פרידה | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

המקומיים לא יכלו להיפרד מאולם הפחים עם הפסד וצימקו ל-1:2 בסדרה

(גודל טקסט)

הפועל חולון נשארה בחיים. האוהדים נפרדו מאולם הפחים ועל המגרשים עשו השחקנים כל מאמץ כדי לא לקלקל את האוירה. הניצחון 64:83 על מכבי ראשל"צ (הראשון של חולון העונה על השכנה בכתום), משאירה למקומיים תקווה להשוות את הסדרה ביום חמישי ולהעביר את ההכרעה אליהם הביתה (במידה וכן, המשחק ייערך באולם החדש).

 

רבע אחרון נהדר של חולון בו קלעה 26 נק' לעומת 8 בלבד של ראשון העניק לה את הניצחון. דומיניק מגאוויר עם דאבל דאבל שכלל 22 נק' ו-19 ריב' יחד עם לורנס באוורס וגוני יזרעאלי (8 אס'), היו גדולים אפילו על טאלנט כשון דאוסן שסיים עם 17 נק'. חבריו של דאוסן נכנעו לאחר שלושה רבעים שקולים לעידוד המאסיבי של אוהדי חולון והתפרקו ברבע האחרון.

 

 

קשה לסכם תקופה של 63 שנה. אך היום (שני) כך נדמה, זכה אולם הפחים המיתולוגי לסוג של עדנה. האולם צר מלהכיל את כל אוהדי חולוניה שבאו להפרד ממנו ערב המעבר לאולם החדש. האוירה מחוץ לאולם דמתה ללוויה שמחה והתחושה היתה שהנפטר הגיע לשיבה טובה וכל אמצעי ההחייאה שנוסו, מיצו את עצמם.

 

אוהדי חולון המאושרים, אלו שבכל זאת הצליחו להיכנס לכבשן הלוהט , הצליחו בעזרת אמצעי הפירוטכניקה, הקונפטי, הדגלים ובליווי כל שירי המועדון לדורותיו ודפיקות מסורתיות על לוחות הפחים, שיוו לאירוע מימד מרגש, מלהיב שגרם ללא מעטים להזיל דמעה. אולי זה היה המפתח לניצחון הערב.

 

ותיקי חולון. באו להיפרד (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

אוהדי חולון נפרדים (שי גלבוע, מנהלת הליגה)

 

ואי אפשר בלי קצת פירוטכניקה כמו בימים עברו (שי גלבוע, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי