שיבק: "עשינו משהו גדול לספורט הישראלי"

ניסים ויוטר חוגגים עם החברים. סנסציה מארץ הסנסציות
ניסים ויוטר חוגגים עם החברים. סנסציה מארץ הסנסציות | צילום: עדי אבישי

מאמן אילת חגג: "היינו רעבים". ניסים: "אי אפשר להסביר, רוצים אליפות"

(גודל טקסט)

רעידת אדמה בכדורסל הישראלי. הפועל אילת השלימה הערב (רביעי) סנסציה כשגברה 76:79 על מכבי ת"א והשלימה קאמבק היסטורי ל-2:3 מ-2:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף.

 

הדרומיים שידעו ירידות ועליות העונה ובשיאן פוטר המאמן דן שמיר והוחלף באריק שיבק, ייפגשו את הפועל ירושלים בשני ובחמישי הבא למשחקים על האליפות. מי היה מאמין?

 

 

 

אריק שיבק אמר בסיום: "עשינו משהו גדול לספורט, לכדורסל בישראל ולעיר אילת. כל משחק אתה הולך הביתה ומנתח. במשחק מספר 2 נפלנו מהרגליים. שינינו משהו בנושא האימונים שלנו וזה עבד. השתמשנו בהגנה אחרת".

 

שיבק הוסיף: "כל הניסיון שיש לכולנו אף אחד לא היה כאן במעמד של משחק חמישי מול מכבי. זה היה עניין של שובע או רעב. כשהתחלנו את הפלייאוף כולם חשבו שחיפה תדיח אותנו. אח"כ גם מול מכבי חשבו אותו דבר והוכחנו המון אופי".

 


שחקני אילת בטירוף. מי היה מאמין? (עדי אבישי)

 

אפיק ניסים, מכוכבי הניצחון, הוסיף: "לחזור מ-2:0, זה משהו שאי אפשר להסביר. משהו השתנה ושינה את כל הסדרה. בשביל זה משחקים כדורסל, זה היה מאמץ מאוד גדול. החבר'ה שלנו יודעים לשחק כדורסל טוב. זה משהו גדול, קצת נהנה מזה ואנחנו בגמר".

 

ניסים הוסיף לקראת הגמר: "העונה שלנו היתה בנויה מעליות וירידות, אבל האופי של הקבוצה הוכיח שאנחנו בנויים לנצח. אנחנו הולכים על אליפות".

 


פאלמר מעכל סנסציה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי