רשמית: יבזורי חתם לשלוש שנים במכבי ת"א

אוחיון ויבזורי. ישתפו פעולה בשנה הבאה
אוחיון ויבזורי. ישתפו פעולה בשנה הבאה | צילום: עדי אבישי

הגארד ביצע פניית פרסה לאחר שסגר בירושלים. יוגב אוחיון האריך חוזה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב והפועל ירושלים אמנם לא נפגשו בעונה החולפת בגמר הפלייאוף, אבל הקרבות ביניהן בשוק ההעברות צפויים להיות חמים במיוחד. קרב אחד כנראה כבר הוכרע, כאשר דגן יבזורי חתם הערב (חמישי) בשורות הצהובים. בשבועות הקרובים אמור להתחדש הקרב על דיאור פישר, שקיבל הצעות משתי הקבוצות, כשמסתמן שלא מעט שחקנים שישוחררו מהאחת יהיו מועמדים אוטומטית לאחרת.

 

יבזורי (29), ששמו נקשר לכל קבוצות הצמרת בליגת העל,כבר חתם על חוזהו החדש לשלוש שנים במכבי תל אביב. הקלעי מהעמק, שכבר סגר את תנאיו בהפועל ירושלים, שינה את דעתו ברגע האחרון לאחר שהצהובים הגישו הצעה גבוהה ב-30% מזאת שקיבל בבירה. הוא צפוי להרוויח כמיליון דולר לאורך התקופה.

 

 

הגארד ששיחק בעונה האחרונה במכבי חיפה, ביצע פריצה מקצועית מאוחרת וביקש למקסם את החוזה הקרוב שלו. בירושלים מאד לא אהבו את התנהלותו של השחקן וסוכניו, כאשר אחד הגורמים בקבוצה טען היום: "כף רגלו של יבזורי לא תדרוך במועדון".

 

יבזורי. חותם על החוזה החדש (באדיבות מכבי ת"א)

 

גיא גודס, מאמן מכבי ת"א, אמר הערב לאחר החתמת הגארד: "השנה אנחנו רוצים להביא את הישראלים הכי טובים, ודגן בהחלט שייך לחבורה הזאת. המטרה שלנו להיות הכי טובים שאפשר כדי שנוכל להתמודד בכל הכוח בכל המסגרות. דגן יוסיף לנו קליעה מצויינת מהשלוש והרבה אופי. ברוך הבא למכבי". 

 

יבזורי אמר בקצרה לאתר הרשמי: "כבוד גדול להצטרף למכבי תל אביב, המועדון מספר 1. לא יכול לחכות כבר למשחק הראשון".

 

בגזרה אחרת, ג'ייק כהן, לו ימלאו 25 לפני פתיחת העונה הבאה, יקבל בימים הקרובים הודעה על שחרורו ממכבי ת"א. הפורוורד המתאזרח מחזיק אמנם בחוזה לשנתיים נוספות, אבל לאור העובדה שלא יוכל להירשם יותר כשחקן צעיר, הוא צפוי לאבד את מקומו בסגל. מי שמועמדת לקלוט אותו במידה וישוחרר היא הפועל ירושלים, שמחפשת מחליף ליניב גרין.

 

אוחיון. ישלים שבע שנים בצהוב (עדי אבישי)

 

בינתיים החתימו הצהובים את יוגב אוחיון לחוזה חדש לשלוש שנים. אוחיון אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להמשיך במועדון, מכבי זה הבית שלי ולכאן אני שייך. בונים עכשיו קבוצה חזקה מאוד ואנחנו מחויבים להחזיר את האליפות הביתה, ולהציג לקהל הנאמן כדורסל יפה וטוב".

 

המאמן גיא גודס: "אנחנו שמחים מאוד שיוגב ממשיך לטווח ארוך במכבי. האופי ומוסר העבודה שהוא מביא איתו לכל אימון ולכל משחק ראויים להערכה. יוגב הוא לא רק כשרוני, אלא גם סמל של עבודה קשה, קשיחות ואופי מצוין, והיה חשוב מאוד להמשיך לצעוד איתו יד ביד".

 

אוחיון סיים השנה את עונתו הרביעית במועדון. בעונה זו הוא כיהן כקפטן הקבוצה במקומו של גיא פניני הפצוע. הוא העמיד ממוצעים של 8 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים ב-30 דק' למשחק. יורוליג העמיד ממוצעים של 5.5 נקודות, 3.8 אסיסטים, 3.1 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי