יו"ר נס ציונה: "אין לנו טענה לשיפוט"

אוחיון. דרך על הקו?
אוחיון. דרך על הקו? | צילום: עדי אבישי

סערה בקבוצה: האם שלשת הניצחון של יוגב אוחיון לא הייתה חוקית?

(גודל טקסט)

לאחר הדרמה האדירה במפגש בין נס ציונה למכבי ת"א (89:88), הרוחות סוערות בקבוצה של נדב זילברשטיין. מאמן המפסידה טען לאחר שצפה בווידאו של המשחק כי שלשת הניצחון של יוגב אוחיון, 7.1 שניות מהסיום, נקלעה כאשר הגארד עמד על קו השלוש.

 

בדף הפייסבוק של הקבוצה פורסמו תמונות מפלילות לכאורה שבהן נראה אוחיון דורך על הקו. אחד משופטי המשחק פיני רימון, ניתח את תמונות הוידיאו והגיע למסקנה כי אכן היה מדובר בשלשה. בנוסף, הוא פרסם תמונות המוכיחות את טענתו והוסיף: "הזווית של המהלך, כפי שנראתה במוניטור, מראה שהייתה שלשה".

 

 

יו"ר נס ציונה, יניב מזרחי, ניסה להרגיע את האווירה: "למרות הפרסום בכלי התקשורת, אין למועדון שום טענה כלפי השופטים במשחק, ששפטו ללא דופי. ההפסד נבע מטעויות שלנו וכל ניסיון לתלות את ההפסד בטעות שופט כזו או אחרת, הוא מוטעה ולא נכון".

 

מאיר טפירו, שהיה במהלך הקריירה שלו בלא מעט מעמדים דומים, יכול היה לנצח את המשחק עבור קבוצתו, אך נחסם על ידי אלכס טיוס במהלך האחרון. "עצוב לי על המשחק שהיה כמעט שלנו, אבל גם אם היינו מנצחים מכבי עדיין הייתה נשארת פייבוריטית", אמר טפירו, "הייתה לנו הזדמנות גדולה לנצח ושיחקנו כדורסל חכם. לא ישנתי טוב בלילה בגלל ההחטאה. כדי לחזור על היכולת שלנו מהמשחק שלשום נצטרף להראות יכולות מנטליות. לא ישנתי טוב בלילה בגלל ההחטאה".

 

מיצ'ל וואט סובל מכאבים בקרסול כתוצאה מנחיתה לא טובה על הרגל במהלך ההתמודדות מול הצהובים. בקבוצה מאמינים שהסנטר האמריקאי יהיה כשיר לקראת המשחק השני בסדרה ביום חמישי ב"לב המושבה".

 

בקבוצה של גיא גודס יכולים אולי להיות רגועים מהניצחון, אך לא מהדרך. הקבוצה הולכת על חבל דק בכל הקשור למזל, שהפעם היה לצידה. במקרה שבו מכבי רוצה להגן על צלחת האליפות, היא חייבת למצוא דרך להקל על יוגב אוחיון, שבגלל פציעתם של גיא פניני וסילבן לנדסברג, נמצא על המגרש כמעט 40 דקות.

 

קפטן הפועל חולון, שלומי הרוש, לא ישחק במשחק השני נגד מכבי ראשל"צ (חמישי). קיים חשש שהרוש סובל משבר בכף ידו. מדובר בשחקן השני של חולון ששובר את ידיו במשחקים נגד מכבי ראשל"צ כאשר קודם לכן נפצע הגארד טוני קרוקר, שסיים את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי