בשורות רעות לחיפה: וויל גרייבס ייעדר גם ממשחק 4

גרייבס. משאיר את הדר שוב עם שלושה זרים בלבד
גרייבס. משאיר את הדר שוב עם שלושה זרים בלבד | צילום: ערן לוף

הגארד לא הצליח להתאושש בזמן למשחק נגד אילת. יבזורי: "לא מוכנים ללכת הביתה"

(גודל טקסט)

מכבי בזן חיפה תארח מחר (חמישי, 21:00) את הפועל אילת למשחק הרביעי במסגרת סדרת רבע הגמר ביניהן. עד כה שמרה כל קבוצה על הבית שלה והחבורה של אריק שיבק מובילה 1:2, במרחק של ניצחון בודד מהעפלה לחצי הגמר, שם כבר מחכה מכבי ת"א.

 

הירוקים עשו מאמצים גדולים בימים האחרונים כדי להכשיר את וויל גרייבס שנפצע במשחק השני, אך הגארד הזר שוב ייעדר. רמי הדר, שהסתדר רוב העונה עם שלושה זרים בלבד, צפוי לפתוח שוב עם שלושה ישראלים בחמישייה, אך יעניק דקות נרחבות לאדריאן הנינג שהציג יכולת טובה במשחק הקודם.

 

 

"זה מאוד פשוט, מנצחים או הולכים הביתה ואנחנו עוד לא מוכנים ללכת הביתה", אמר דגן יבזורי, "נבוא לתת את כל מה שיש לנו כדי שהעונה המדהימה הזו לא תיגמר". הירוקים עומדים על רצף של שבעה ניצחונות בית, אך האחרונה שיצאה מחייכת מרוממה הייתה הפועל אילת במחזור ה-20. מורן רוט, שקלע 2 נקודות בלבד במשחק הראשון, קלע 19.5 נקודות במשחקים 2 ו-3 ורק יכולת גבוהה שלו גם במשחק 4 תאפשר לחיפה להאריך את הסדרה.

 

אילת, שמובילה את הליגה בזריקות עונשין, סוחטת בסדרה 7.7 עבירות יותר מחיפה ועד כה השיגה 10 נקודות יותר בממוצע מהקו. אלישי כדיר, שבשני משחקי הבית בסדרה רשם 10.5 נקודות ו-8.0 ריבאונדים, ינסה להתאושש ממשחק הנפל שלו בכרמל במשחק 2, בו סיים עם 0 מ-9 מהשדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי