אורי אלון: "מקווה ומאמין שנעשה את זה"

אלון. מגיע לקהל להניף את הצלחת
אלון. מגיע לקהל להניף את הצלחת | צילום: עדי אבישי

בעלי הפועל י-ם אחרי ניצחון החוץ המשמעותי באילת שקירב את קבוצתו לאליפות

(גודל טקסט)

ארבעים דקות, כל עוד לא תהיה הפתעה יוצאת דופן בגומלין, זה המרחק של הפועל ירושלים מאליפות ראשונה בהיסטוריית המועדון. האדומים ניצחו 65:80 במשחק הראשון שנערך באילת מול הפועל המקומית ולמעשה יצרו מקדמה מאוד משמעותית לקראת המשחק בעוד שלושה ימים, ביום חמישי בהיכל פיס ארנה בבירה, בו היא תבטיח את הזכייה באליפות כל עוד לא תפסיד בלמעלה מ-14 נקודות – כאשר 15 נקודות הפרש לזכות אילת ישלחו את המשחק להארכה.

 

ברייסי רייט, שקלע הערב 18 נקודות ונבחר ל-MVP של המשחק הראשון בסדרה אמר בסיום: "זה היה ניצחון מצוין שלנו. ידענו שיהיה מאוד קשה באילת ועשינו עבודה מצוינת. אנחנו בעמדה נהדרת לקראת הגומלין".

 

 

המצטיין כמובן נשאל הוא מרגיש את האליפות באוויר: "עשינו צעד משמעותי ועכשיו צריכים לשחק אותו הדבר בגומלין ביום חמישי". 

 

רייט עם הלפרין בסיום (עדי אבישי)

 

אורי אלון, בעלי הפועל ירושלים, ניסה להסתיר את התרגשותו הרבה מהניצחון הראשון ואמר: "יש מחצית שלמה לשחק אצלנו בבית ואני מאמין ומקווה שנעשה את זה". כ-250 אוהדים אדומים הגיעו למשחק בדרום והבעלים התייחס לכך: "מגיע לקהל הזה, מגיע להם לזכות באליפות ולהניף את הצלחת. אני מקווה שהשחקנים יביאו את מה שהם הביאו היום גם ביום חמישי. מאמין שיהיה בסדר".

 

על היתרון המבטיח לקראת הגומלין הוסיף אלון: "זה לא נגמר עד שזה נגמר. עד שלא אראה את הצלחת בידיים של הקהל ובשחקנים שלי זה לא נגמר".

 

אלון בסיום המשחק באילת. התרגשות רבה בירושלים (עדי אבישי)

 

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "הקהל היה שם בשבילנו בדקות שלא כל כך הצלחנו ולא הלך לנו. הם לא נתנו לנו להוריד את הראש והרבה מאוד מהניצחון הזה שלהם. המשחק היום לא אומר שום דבר. נבוא למשחק השני כמו שצריך".

 

עוד אמר המאמן המנצח: "אני חושב שכקבוצה עשינו עבודה טובה. קיבלנו משחק יוצא מן הכלל מברייסי רייט והמון בגרות מהשחקנים על המגרש. זה עזר לנו במשחק חוץ קשה".

 

פרנקו. הודה ל-250 האוהדים שהגיעו לאילת (עדי אבישי)

 

מאמן הפועל אילת אריק שיבק נשאל על חסרונו של פאלמר ומחיקת 15 נקודות הפרש: "ירושלים שיחקה מצוין והוציאו אותנו לחלוטין ממשחק ההתקפה. הם היו אגרסיביים ולא ביצענו את הדברים שתכננו התקפית. פיזית ירושלים קבוצה טובה מאיתנו וזה פגע בנו לאורך כל המשחק".

 

"גם נשארנו בשלב מסוים בלי ספסל כמעט" אמר שיבק, "אבל הפועל ירושלים הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח. צריך לראות מה עם קווין כי הבנתי שהכתף חזרה למקום וזה לא היה רציני כמו שחשבנו. שמחון לא נפצע ויהיה בסדר. מקווה שנופיע בצורה מכובדת ביום חמישי".

 

כשנשאל לסיום אם הוא מאמין באפשרות שקבוצתו תשלים מהפך סנסציוני אמר: "אני תמיד מאמין".

 

ניסים. "המצב לא קל" (עדי אבישי)

 

אפיק ניסים הוסיף: "המצב בחדר ההלבשה בערך כמו אחרי אחרי המשחק השני נגד מכבי. המצב לא קל. רצינו לעשות משחק טוב, אבל לא היינו מספיק חכמים. אריק אמר אחרי המשחק להרים את הראש, אנחנו נתכונן ונגיע מוכנים למשחק הבא".

 

"היה עניין של התרגשות ורצון להוכיח ולפעמים זה פחות עובד. באנו עם ציפייה לעשות תוצאה טובה והיו פציעות במהלך המשחק, אבל זה חלק מהעניין ונצטרך להסתדר". עוד אמר ניסים: "זה יהיה יומרני לומר שאנחנו הולכים לנצח במינוס 15, אבל נבוא קטנים ואני מאמין שאם נגיע לקראת רבע שלישי-רביעי בתוצאה טובה אז אפשר לעשות משהו. נישאר צנועים ונחשוב מה לעשות יותר טוב במשחק הבא".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי