הפועל ת"א סימנה את יבזורי, הגארד מתלבט

יבזורי. קיבל הצעות מגרמניה וסלובניה
יבזורי. קיבל הצעות מגרמניה וסלובניה | צילום: עדי אבישי

כוכבה של מכבי חיפה בעונה החולפת מחכה להצעות ממכבי ת"א וירושלים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עושה מאמצים גדולים להחתים עוד השבוע את דגן יבזורי. מאמן הקבוצה עודד קטש שוחח עם השחקן וסוכניו כבר מספר פעמים והוא רוצה מאוד את הגארד, שנחשב לאחד הישראלים הבכירים והאיכותיים ביותר בליגה.


 

יבזורי, שהעמיד השנה ממוצעים של 12.2 נקודות ו-3.8 אסיסטים למשחק במדי מכבי חיפה, מעוניין לבחון גם הצעות מקבוצות גדולות יותר כאשר מכבי ת"א והפועל ירושלים מתעניינות אף הן בשחקן אך טרם הגישו לגארד הצעה כספית.

 

בסביבתו של יבזורי אגב לא פוסלים אפשרות שיעבור לשחק בחו"ל וטוענים כי שתי קבוצות מאירופה, אחת גרמנית והשניה סלובנית, מעוניינות בשחקן ומוכנות להציע לו חוזה שמן לשנתיים, אולם האפשרות לשחק בחו"ל לא קורצת במיוחד ליבזורי.

בהפועל ת"א כאמור כבר החתימו את הגבוה וולי ג'אדג',  שהיה לזר הראשון שיצטרף לקבוצה וכעת, קטש ועוזרו החדש, שרון אברהמי, ינסו לצרף שלושה זרים איכותיים, בניגוד לעונה שעברה בה הפועל סבלה ממצבת זרים חלשה שלא תרמה לקבוצה.
 

קטש גם ודאי יודע שהעונה, בניגוד לעונה שעברה, חוסר הצלחה בשלב הראשון של העונה עלול להוביל לפיטוריו בשלב מוקדם, לכן קרוב לוודאי שירצה לבחור את השחקנים בצורה מוקפדת במיוחד ולהביא את הישראלים הטובים ביותר שיתאפשרו לו. מעבר ליבזורי עלו שמותיהם גם של אלישי כדיר ורוברט רותבארט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי