"סגרנו עם מכבי ת"א בגלל שבירושלים משכו אותנו"

גל. אם י-ם באמת רצו אותו
גל. אם י-ם באמת רצו אותו | צילום: מנהלת הליגה

עמית גל סיפר ל-103FM את הצד שלו לסוגיית דגן יבזורי

(גודל טקסט)

סיפור החתמתו של דגן יבזורי במכבי תל אביב לא נרגע. בתכנית הספורט של FM103 החליטו לעשות סדר בדברים וטענו שעמית גל עשה להפועל ירושלים מחטף ברגע האחרון.

 

"הכל סיפורים, לא היה ולא נברא", התעקש גל, "מכבי תל אביב התעניינו בדגן יבזורי כבר למעלה מחודש. הם כבר נפגשו איתנו פעמיים, אך הדברים לא הסתדרו".

 

"קבענו עם ירושלים פגישה ליום רביעי עם דני (פרנקו) וגיא (הראל) ודיברנו על הדברים, אבל לא היה שום סיכום וקבענו לדבר למחרת. אנשים ראו אותנו בבית הקפה והסיקו מסקנות. ביום חמישי ניסיתי להשיג את ירושלים אבל הם היו עסוקים – לא סגרנו כלום – ולקראת הצהריים קיבלנו הודעה כי כרגע המו"מ מוקפא. פרנקו ביקש ממני לחכות, כנראה עד שיסוכם נושא גל מקל".

 

פרנקו. "ביקש ממני לחכות" (עדי אבישי)

 

"הסיבה שסגרנו מול מכבי תל אביב היא בגלל שבירושלים משכו אותנו", המשיך גל, "לאחר ההודעה פנינו בחזרה למכבי תל אביב והם זימנו אותנו לפגישה. התפקיד שלנו הוא שהשחקן יצא מרוצה – והוא באמת מרוצה והמספרים מאד יפים. אם ירושלים באמת היו רוצים אותו היה להם את כל היום לסגור איתנו את החוזה".

 

בנושא הפנייה להפועל ת"א אמר גל: "כן, דיברנו איתם. הם מאד התעניינו ועודד (קטש) רצה לראות אותו בקבוצה, אז עדכנו אותם, אבל בשום שלב לא היו דיבורים רציניים".

 

בנושא ייצוג השחקן אמר: "אני מייצג את השחקן אבל אני לא סוכן שחקנים. מי שמטפל בזה הוא בני רז, שירשם בקרוב במנהלת. אני יועץ מקצועי של הפועל באר שבע. מותר לי לשבת בשיחות האלה בתור יועץ, אני לא חושב שיש בזה פסול. אני ישבתי שם לבקשת השחקן".

 

קטש וגל. "מאד רצה אותו בהפועל ת"א" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי