המחליף של ג'ייק כהן? דניאל רום מתקרב למכבי ת"א

גודס. כל הישראלים הבכירים בעמדות החוץ
גודס. כל הישראלים הבכירים בעמדות החוץ | צילום: עדי אבישי

הישראלי, ששיחק בליגה הרוסית, יירשם כשחקן הצעיר מתחת לגיל 25

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד במרץ על סגירת הסגל לעונה הבאה. בעקבות הפרידה הצפויה מג'ייק כהן ומאלכס טיוס, נשארים הצהובים למעשה בלי אף גבוה ישראלי. מחזיקת הגביע נוטה לוותר על דיאור פישר בגלל גילו המתקדם ועלותו הגבוהה והמועמד הבולט כרגע להצטרפות הוא דניאל רום.

 

רום, סנטר בגובה 2.05 מ', נולד באוקטובר 1990, מה שיאפשר למכבי תל אביב לרשום אותו כשחקן צעיר מתחת לגיל 25. ג'ייק כהן אגב נולד רק חודש ויומיים לפניו, אבל מכיוון שהיום הקובע לרישום הוא שבועיים לפני פתיחת הליגה, הוא כבר לא יוכל להירשם כשחקן צעיר.

 

 

רום, בנה של כדורסלנית העבר לודה, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך לפני גיל 18 ירד עם משפחתו מהארץ והחל לשחק בליגה הרוסית. כמו כן, הוא נרשם כשחקן רוסי תחת השם פאבל ספירידונוב ואף הופיע בנבחרת העתודה המקומית.

 

הוא עבר בטריומף ליוברצי וברייזאן ובמהלך העונה שעברה הצטרף לזניט סנט פטרסבורג, בה רשם 6.5 נקודות, 4.9 ריבאונדים ומדד 8.6 ב-20 דקות למשחק בליגת ה-VTB החזקה. כמו כן היו לו 5.4 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע בשבע הופעות ביורוקאפ.

 

אם יחתום, הוא יצטרף לאיתי שגב שיחזור מהשאלה ויירשם כשחקן צעיר מתחת לגיל 22. מצב זה ישאיר את הצהובים למעשה עם סגל שבו כל הישראלים הבכירים שלהם משחקים בעמדות החוץ: יוגב אוחיון, דגן יבזורי, סילבן לנדסברג וגיא פניני, כאשר גם גל מקל עדיין על הפרק ונבדקת האפשרות לרשום את ג'ורדן פרמאר כמתאזרח.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי