מזרחי: "סופו שחקן מכבי ת"א עד שיוחלט אחרת"

מזרחי. מגנה את המקרה
מזרחי. מגנה את המקרה | צילום: עדי אבישי

לא יורחק אוטומטית מכיוון שמדובר בעבירה שמצריכה העמדה לדין

(גודל טקסט)

קשה להמעיט בחשיבות ההפסד של מכבי תל אביב אמש בגלבוע. מעבר לעובדה שהיה מדובר בהפסד לנועלת הטבלה וקבוצה מפורקת לחלוטין, היה זה הפסדה החמישי בכל המסגרות והיה ניכר שמדובר בקבוצה כבויה.

 

ג'רמי פארגו החולה אומנם לא נרשם אתמול בטופס המשחק, אך לא היה מדובר רק בחסרונו של שחקן זה או אחר. במערכת ישנה ביקורת רבה על השחקנים שהגיעו ללא חשק למשחק ובראשם השחקנים הזרים – סופוקליס שחורציאניטיס ומרקיז היינס – שכמעט ולא תרמו במהלך המשחק. גם את משחקו הראשון בליגה של מאט לינהארט ניתן להגדיר כבינוני במקרה הטוב.

 

 

האירוע המרכזי במשחק התרחש לקראת סיום המחצית, כשסופו שלח שני מרפקים לעברו של מרכוס לואיס והורחק על ידי השופטים. השחקן צפוי להיות מורחק למספר משחקים ואף צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית, כשגורמים במועדון מעריכים שהוא כנראה שיחק את משחקו האחרון בקבוצה.

 

"כרגע סופו הוא שחקן מכבי תל אביב עד שיוחלט אחרת", אמר הבוקר שמעון מזרחי בראיון לגלי צה"ל. "אני לא מצדיק את ההתנהגות שלו אתמול, אבל צריך לזכור שזאת היתה תגובה להשתחצנות של השחקן היריב".

 

סופו. סיים את דרכו בקבוצה? (עדי אבישי)

 

"אני חושב שאתמול זה היה אנטי קליימקס לאחר ההפסד ביורוליג והשחקנים לא תפקדו כמו שהיו אמורים. אתמול רוח המועדון לא שרתה על השחקנים. אני מקווה שהדברים ישתפרו".

 

כזכור, ליווני גליון הרשעות נרחב. עומד נגדו עונש של הרחקה מ-13 משחקים על תנאי, זאת לאחר שהתפרץ ליציע ורדף אחרי אחד מאוהדי הפועל ת"א במשחק הדרבי בעונה שעברה. עם זאת, העונש יכול להיות מופעל רק במקרה של אלימות כלפי אוהדים ואינו רלוונטי במקרה הזה. בנוסף יש לו הרשאות משנת 2011 בגין פגיעה בשחקן יריב והעלבת שופט.

 

בינתיים, צפוי השחקן להיקנס אוטומטית על ידי האיגוד בסכום של 12 אלף ש"ח, לא יורחק אוטומטית משום שמדובר בעבירה חמורה שמצריכה העמדה לדין. בכתב האישום שהוציא איגוד הכדורסל לא מצוינת התגרות מצידם של מי משחקני הגלבוע, אך הם מדגישים שגם אם היתה כזאת, היא אינה מצדיקה את המקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי