אם מותר ללברון, מותר גם ליוגב אוחיון

אוחיון. אם ג'יימס מקבל לפעמים בראש
אוחיון. אם ג'יימס מקבל לפעמים בראש | צילום: עדי אבישי

דעה: כמו קליבלנד, גם מכבי ת"א לא צריכה להילחץ מכמה הפסדים

(גודל טקסט)

המעשה המועיל ביותר שיכולה מכבי ת"א לעשות לעצמה בימים אלה הוא לקחת את הבאסה בסבבה – להפסיד לכל מיני בני הרצליה ולשכוח את ההפסד עוד לפני שיורדים מהפרקט.

 

אם סופו, טיוס, רנדל וגיא פניני – הכמעט נשכח – פצועים, זה אומר שבערך שלושה רבעים מהחמישייה הראשונה בחוץ, פלוס המחליף העיקרי הראשון. וצהוביחם, אפילו הם, לא יכולים לשחק כדורסל עם כל כך הרבה ידיים קשורות.

 

 

חצי קבוצה היא לא יותר מחצי קבוצה, גם אם קוראים לה מכבי ת"א. עם פארגו, אוחיון, ג'ייק כהן וג'ו אלכסנדר, מכבי טובה בערך כמו בני הרצליה, והפסד לנועלת הטבלה הוא לא יותר מהגיוני. גם קליבלנד הגדולה, אגב, הפסידה שישה משחקים ברציפות עם חצי סגל. ואם לברון יכול לקבל בראש, בטח שגם אוחיון יכול.

 

לארגוני ספורט יש נטייה להכניס עצמם להיסטריה מיותרת, ומכבי מצטיינת בקטגוריה הזו. מה שקרוי המשבר האחרון הוא רק עדות נוספת לכך. פיינל-פור הפלייאוף מובטח לה גם אם תעלה מעכשיו עד סוף העונה עם אלטיט, הררי ושחקן האימונים שספק אם מישהו, גם גודס עצמו, יודע את שמו. יש לכל הפצועים די זמן עד לג'אמפ הראשון כדי להחלים.

 

במקום להמטיר בצרחות על השחקנים בחדר ההלבשה איומים ריקים דוגמת "החוזים לא מעניינים אותנו, נחליף כל שחקן שלא ייתן את הנשמה על המגרש" (כן בטח, ישלחו את דווין סמית' הביתה), שישלחו את השחקנים לספא, מסאז'ים, סאונה, לחופש עם המשפחה. שגם שימעון ודיוויד יקפצו לספא. לא יזיק להם להירגע.

 

שתירגע כל המערכת ותחזור רעננה, מרוצה מהחיים, לג'אמפ הראשון של הפלייאוף. כשכולם בריאים, מכבי ת"א עדיין הקבוצה הטובה בארץ. ביי פאר. וגם, לא לשכוח, מולם תחכה הפועל ירושלים עם אליהו, דונטה סמית' והלפרין. חחח.

 

הם ינצחו את מכבי תל אביב בפלייאוף? (עדי אבישי)

 

הנה הימור: אלי טביב לא יעזוב את בית"ר ירושלים. כבר שבועות הוא משמיע קולות של תחזיקו אותי, תחזיקו אותי או שאני עוזב – ולא עוזב. ובסוף – ההימור שלי – לא יעזוב. ככה אני, אדם צר עין. לא מאמין בטוהר כוונותיו ובטוב ליבו של האחר.

 

וככה, מתוך העין הצרה והמרושעת שלי, אני חושד בטביב – שאולי הוא כשר ובנאדם יקר וליבו זך, ממש המלאך שאלתיאל הייתי קורא לו – שכל עוד אפשר להוציא כסף מהסיפור הזה בדרך כלשהי – מזומן, הטבות מס, כרטיסי שחקן, ציוד ספורטיבי, מזגנים – הוא יידבק לקבוצה וגם עם טרקטור אי אפשר יהיה להזיז אותו משם. בחיי, כואב לי כמה שאני רע. סליחה, אלי.

 

טביב. הוא לא יעזוב בקרוב את בית"ר י-ם (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי