אריק שיבק מתלבט: האם להישאר בהפועל אילת

שיבק. מחכה להחלטת הבעלים
שיבק. מחכה להחלטת הבעלים | צילום: עדי אבישי

החלטת המאמן תלויה בהודעת הבעלים דורון הרציקוביץ' האם יישאר או יעזוב

(גודל טקסט)

24 שעות לאחר ההפסד בגמר הפליאוף להפועל ירושלים, בהפועל אילת כבר מתחילים לחשוב על העונה הבאה.

 

למאמן, אריק שיבק, יש סעיף בחוזהו לפיו הוא יהיה רשאי להחליט האם ימשיך במועדון לעונה נוספת או שמא יעזוב אותה, כאשר הדבר כפוף כמובן להישארותו של איש העסקים והבעלים של הקבוצה, דורון הרציקוביץ'.

 

בחודשיים האחרונים נפוצו שמועות לפיהן הרציקוביץ' לא ימשיך לעונה נוספת בעיר הדרומית, אבל אחרי מסע הפליאוף האדיר של הקבוצה, הרוח השתנתה והפכה לגבית, כך שהרציקוביץ' ממשיך נכון לעכשיו.

 

עוד אלמנט שנתן לאיש העסקים רצון להישאר, הוא הבטחה מראשי העיר אילת כי בקרוב יקום קומפלקס כדורסל חדש ומודרני בעיר, שיהפוך לבית המפואר של הפועל אילת, דבר שנתן מוטיבציה גדולה להרציקוביץ' להמשיך בפרויקט שהחל באילת.

 

בכל הקשור לשחקנים, קרוב לוודאי שבמידה ושיבק יישאר, הוא ירצה להשאיר אצלו את הישראלים הבכירים, לדוגמת אפיק ניסים ואלישי כדיר, אולם כפי שזה נראה כרגע, הסיכויים שהשניים יישארו קלושים והם מעדיפים לעבור ולשחק במרכז. שיבק יצטרך לדאוג לפתות ישראלים בכירים אחרים לעשות את הדרך ההפוכה לדרום, דבר שהתברר כבר בעבר כלא פשוט.

 

בשבוע הקרוב צפויה להיערך הפגישה המכריעה כאמור בין שיבק להרציקוביץ', בה ידונו השניים על עתידם בקבוצה ואם לא יהיו חדשות מיוחדות, נשמע על הישארותם באופן רשמי.

 

אז כבר יחלו ההכנות לעונה הבאה כאשר שאר קבוצות הליגה כבר לוטשות עיניים ואף מנהלות משא ומתן עם לא מעט שחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי