"עשיתם רעידת אדמה, הבאתם כבוד לעיר"

ריבלין והחולצה האדומה חתומה
ריבלין והחולצה האדומה חתומה | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הפועל י-ם חגגה בבית הנשיא. חומסקי: "אנחנו יכולים לזכות גם ביורוליג"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים לא מפסיקה לחגוג את האליפות ההיסטורית שלה. האדומים הגיעו הבוקר (ראשון) לבית הנשיא לטקס מסורתי ובהמשך יזכו לקבת פנים בבית העירייה, אצל ראש העיר, ניר ברקת.

 

נשיא המדינה, רובי ריבלין, אמר בטקס: "הבאתם לרעידת אדמה בספורט הישראלי. כירושלמי אני מברך אתכם מקרב לב על הכבוד שהבאתם לעיר, כנשיא המדינה אני מברך על כך שיש שינויים בספורט, לכל אחד כמעט יש סיכוי לזכות. אני מקווה שאלופת ישראל תהיה בין המועמדות העיקריות לזכות בגביע אירופה".

 

 

 

ריבלין שיקבל חולצה חתומה מהאדומים אמר: "אמנם אני מזוהה כבית"רי, אך קודם כל אני ירושלמי".

 


אליהו והלפרין עם נשיא המדינה, רובי ריבלין (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

לאחר המפגש עם הנשיא המשיכו השחקנים לחנות ה.שטרן כדי להתאים את טבעות האליפות לאצבעות השחקנים. הטבעת שעוצבה במיוחד לאירוע, עשויה זהב צהוב, משובצת באבן סיטרין ושוויה 3600 דולר.

 

ליאור אליהו סיפר למנכ"ל החברה כי למרות שזאת הפעם השישית בה הוא זוכה באליפות, חמש הקודמות מוחזקות בארון הגביעים. עם זאת, הפעם הוא מתכוון לענוד אותה משום שזו הזכייה הכי מרגשת עבורו.

 

שחקני הקבוצה ואנשי ההנהלה קיבלו בסיום המשחק 23 טבעות אליפות רשמיות, אך בעלי הקבוצה, אורי אלון, בחר לרכוש 20 נוספות עבור חברי ההנהלה ואנשי המשק בשווי 72 אלף דולר.

 

אליהו. הטבעת הראשונה שיענוד (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

לאחר מכן, נסעו השחקנים ללשכתו של ראש העיר, ניר ברקת, שם אמר חבר ההנהלה אייל חומסקי. "הפועל ירושלים מימשה תקוותה לאוהדיה הרבים. אנשים בעיר מסתובבים עם חיוך, הארנה מעניקה לנו סיכוי להיות אלופי היורוליג. עם שותף כמו אורי אלון , אני בטוח שירושלים תהיה אלופת היורוליג. תרשמו את זה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי