הקפטן עוזב: שלומי הרוש לא ימשיך בהפועל חולון

הרוש. עוזב אחרי 4 שנים
הרוש. עוזב אחרי 4 שנים | צילום: עדי אבישי

דורסמן בישר לו על סיום דרכו. הרוש: "לצערי הודיעו לי שאני לא בתכניות"

(גודל טקסט)

לאחר ארבע שנים, שלומי הרוש, קפטן הפועל חולון עוזב את הקבוצה. זאת לאחר שקיבל שיחה ממיקי דורסמן, המנהל המקצועי ואחד מבעלי הקבוצה, שבישר לו על סיום דרכו.

 

חולון, שצירפה לאחרונה את בן רייס, אייל שולמן וחידשה את החוזה עם גוני יזרעאלי, ביקשה להחתים את הרוש על חוזה ארוך טווח עוד במהלך העונה, אך הצדדים סיכמו כי ידונו בהמשך דרכו של הכדורסלן בקבוצה בזמן הפגרה.

 

 

"לאחר מו"מ ממושך שהתחיל עוד בחלקה הראשון של העונה, הופסק וחודש עם סיומה של העונה וכפועל יוצא מההחתמות האחרונות בסגל השחקנים הישראלי ההולך ונבנה בהפועל חולון, הוחלט על פרידה משלומי הרוש,  שחקן הקבוצה בארבע השנים האחרונות והקפטן בשנתיים האחרונות", נמסר מהמועדון.

 

"שלומי היה חלק בלתי נפרד מהמועדון ולטעמי יישאר כזה", הוסיף איתן לנציאנו, יו"ר הקבוצה. "לאחר הניסיונות שנעשו במהלך העונה ובשבועות האחרונים לא צלח המו"מ ולא הבשיל לכדי חתימה, לאור ההחתמות האחרונות שביצענו הבנו ששלומי לא יכול להיות  מה שהוא צריך להיות עבור חולון ולכן בלב כבד אנחנו נאלצים להיפרד. כולי תקווה שהפרידה תהיה קצרה וששלומי יחזור ללבוש את המדים הסגולים במהרה".

 

"בשם המועדון והקהל אני רוצה להודות לשלומי על ארבע עונות נהדרות ולאחל לו המון בהצלחה ואין לי ספק שמי שיזכה בשלומי יהנה ממנו גם כשחקן וגם כבן אדם", הוסיף לנציאנו. "הדלת בחולון תמיד פתוחה עבורו ואולי אפילו מהר מהצפוי".

 

שלומי הרוש מצידו הסתפק בתגובה קצרה: "לצערי הם הודיעו לי שאני לא בתוכניות שלהם". הרוש (28, 1.85) שהגיע לחולון מהפועל כפ"ס מהליגה הלאומית ע"י דן שמיר ופיני גרשון, רשם העונה ממוצעים של 9.3 נק', 3.0 ריב' ו-2.1 אס'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי