ג'ו אלכסנדר חוזר לסגל על חשבון מרקיז היינס

אלכסנדר. לא שותף באף אחד מארבעת המשחקים האחרונים
אלכסנדר. לא שותף באף אחד מארבעת המשחקים האחרונים | צילום: עדי אבישי

מכבי ת"א רשמה את הפורוורד שמיעט לשחק לאחרונה למפגש עם הפועל אילת

(גודל טקסט)

במה שאמור להיות המשחק האחרון שלה לפני סדרת הגמר המסתמנת מול הפועל ירושלים, תארח מחר מכבי ת"א את הפועל אילת (רביעי, 21:05). הצהובים, שטיילו לניצחון 64:86 בדרום בתחילת השבוע, מובילים 0:2 בסדרה ורחוקים ניצחון בית נוסף מסוויפ שני ברציפות.

 

גיא גודס, שסובל ממכת פציעות ומסגל קצר, ינסה "להשמיש" לקראת הגמר את ג'ו אלכסנדר, שנרשם בסגל אחרי שלא הופיע באף משחק פלייאוף פרט לראשון. הוא יעשה זאת על חשבון מרקיז היינס המאכזב, שלא לקח את הצ'אנס שקיבל במשחק הקודם וסיים 15 דקות חלשות באילת עם 5 נקודות ו-1 מ-5 מעבר לקשת.

 

 

"אנחנו מגיעים מפוקסים למשחק, יודעים שהסדרה לא גמורה ומתייחסים אליו במלוא הרצינות", הבטיח יוגב אוחיון, "במשחק האחרון שלטנו והיינו אגרסיביים, וככה צריך להמשיך ולא להרפות, אבל זה לא יהיה פשוט מול אילת שתגיע כדי להילחם, אין לי ספק. נבוא בכל הכוח במטרה להשלים ניצחון בסדרה".

 

בתוך כך, ממשיכים הצהובים ללחוץ על ראשי המנהלת שלא להקדים את משחקי הגמר ל-17 ול-22 ביוני. ראשי הקבוצה שלחו בקשה רשמית למנהלת הליגה, שעדיין שוקלת אם להשאיר את המשחקים במועד המקורי (22 ו-25 ביוני) או להקדימם לאור העובדה ששתי הסדרות נראות בדרך לסוויפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי