"לי ולדני פרנקו יש יחסי אהבה-שנאה"

סמית'. ראיון נדיר מול המצלמות
סמית'. ראיון נדיר מול המצלמות | צילום: באדיבות הפועל ירושלים

צפו בדונטה סמית' מדבר על התנועה המגונה לקהל וגם על עצמו

(גודל טקסט)

עד היום, הפעמים היחידות העונה בהן עמד דונטה סמית' מול המצלמה וענה לשאלות היה כאשר נבחר לשחקן המצטיין במחזור. אלא שמדובר בפעמים מעטות יחסית לתקופה שלו במכבי חיפה, וגם כאשר הן קרו – הוא היה לקוני והשתדל לסיים את העניין כמה שיותר מהר.

 

הבוקר (רביעי) שיחררה הפועל ירושלים ראיון וידאו של 11 דקות עם הפורוורד האניגמטי שלה, שידע אינספור עליות ומורדות מאז הגיעו לבירה, אבל נראה שלפלייאוף הוא מגיע – כרגיל אצלו – בכושר טוב.

 

 

"אחת הסיבות שהגעתי לכאן היא האוהדים", מחמיא סמית' לקהל הירושלמי שגם מולו ידע יחסים בעייתיים העונה, "בעונה שעברה הקבוצה הובכה וזה משהו שאסור שיקרה. אתה לא רוצה להיות מושפל מול האוהדים, אבל הם הריעו לכל המשחק". על התנועה המגונה שהפנה לקהל בהפסד לחיפה: "לא חשבתי בכלל לעשות את זה. האצבע שלי פשוט פעלה על דעת עצמה, היא השתלטה עליי, לא חשבתי לעשות להם אצבע משולשת, אבל משהו בתוך הגוף שלי הרים לי את היד ועשיתי את זה. מה שהיה נגמר. אני אלמד מזה, אני משלם על זה מחיר".

 

"אי אפשר להתכחש לכך שאני ווינר", מצהיר דונטה, "אם אני קולע 40 נקודות ואנחנו מפסידים, מה עשינו בזה? שום דבר. המספרים הם לא העיקר מבחינתי, אף פעם לא לימדו אותי לשחק ככה. מדי פעם אני כועס על עצמי שהיה לי משחק גרוע, אבל אם אני קולע 9 וניצחנו, אין לי בעיה עם זה. הם יכולים להמשיך לדבר, ואני אמשיך לנצח".

 

סמית'. "הם ידברו – ואני אנצח" (עדי אבישי)

 

רגע לפני משחק חצי גמר הגביע צייץ סמית' בטוויטר בשעות בוקר מוקדמות, מה שגרם לביקורת רבה נגדו, אבל הוא לא מתרגש: "אני חי ככה כבר 11 שנה, זה לא משהו חדש. אני יכול לצאת עד 5-6 בבוקר, כזה אני, ככה החיים שלי נראים. לי זה לא מפריע, אבל לאנשים שלא מכירים אותי זה מפריע. כל מי שמכיר אותי יודע שזה מה שאני ואין לי בעיה עם זה. זה לא משפיע על המשחק שלי".

 

על היחסים עם דני פרנקו, שאימן אותו גם במכבי חיפה: "הוא מאמן טוב שמבין את השחקנים. הוא מנסה לא לשחוק שחקנים כמו שחלק מהאחרים עושים. אני ודני בסדר, יש בינינו יחסי אהבה-שנאה. לפעמים רואים אותנו שמחים ומחייכים, אבל לפעמים במהלך המשחק רואים שאנחנו צועקים אחד על השני, אבל אין בזה משהו שלילי. לפעמים צריך להיכנס לאווירה. אני אוהב אותו, הוא אדם כלבבי. אני שמח שהוא כאן כי מישהו אחר היה מכריח אותנו להתאמן ארבע שעות ביום. יש לי מזל".

 

פרנקו. "מבין את השחקנים" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי