גודס: "הגמר לא יוקדם ואי אפשר להאשים אותנו"

גודס. סמית' יוכל להמשיך לנוח
גודס. סמית' יוכל להמשיך לנוח | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א אחרי ההפסד לאילת: "אולי טעינו כשלא הלבשנו את היינס"

(גודל טקסט)

נדמה שכבר הרבה מאוד זמן לא התקבל הפסד ביתי של מכבי ת"א – ועוד בפלייאוף – בכזה שוויון נפש. אפילו שמעון מזרחי, האיש שנראה לחוץ כשמובילים רק ב-20 הפרש על הפועל אפרוחי העמק, נראה רגוע מהרגיל. הצהובים נוצחו אתמול (רביעי) 104:98 על ידי הפועל אילת, אבל מבחינת לא מעט צהובים, המטרה הושגה: משחקי הגמר לא יוקדמו, דווין סמית' יוכל לנוח עוד כמה ימים.

 

בעקבות ההפסד, סדרת הגמר תחל ב-22 ביוני, ככל הנראה בפיס ארנה בירושלים אם האדומים לא יפסידו שלושה משחקים ברציפות למכבי ראשל"צ, ותסתיים ב-25 ביוני, ככל הנראה בהיכל מנורה מבטחים – אלא אם כן אילת תשלים מהפך מדהים. כזכור, אם שני חצאי הגמר היו מסתיימים בסוויפ, הגמר היה מתחיל ב-17 ביוני, למורת רוחה של האלופה, שקיוותה לעוד כמה ימי חופש לסמית' הפצוע.

 

 

"אי אפשר לספוג 104 נקודות, זה הרבה יותר מדי", אמר גיא גודס בסיום, "הגמר לא יוקדם ואי אפשר להאשים אותנו. אולי טעינו כאשר לא הלבשנו את מרקיז היינס. יש לנו בעיות אובייקטיביות שאתם מכירים, אבל בלי קשר – קשה לנצח את אותה קבוצה כל כך הרבה פעמים באותה עונה. נבוא מרוכזים לאילת במטרה לסגור את הסדרה".

 

"אני שמח שהחזרנו את מכבי עוד פעם לאילת, כי כל פעם שהם באים לעיר – זו חגיגה אמיתית", אמר אריק שיבק, "הפעם האחרונה שניצחתי בהיכל את מכבי עם אילת הייתה ב-1993. לא קל לבוא לפה ולנצח כשאתה בפיגור כזה בסדרה. מחכה לנו משחק חשוב מאוד ביום ראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי