תומר לוינסון, בן ה-15, ישחק בעירוני נס ציונה

לוינסון. עתיד מבטיח
לוינסון. עתיד מבטיח | צילום: אביב שוויקה

הקבוצה של נדב זילברשטיין תרשום לסגל הבוגרים את שחקן נבחרת הקדטים

(גודל טקסט)

לאחר שנפרדה ממאיר טפירו, השחקן הותיק בליגה (40 ו-4 חודשים), ממשיכה עירוני נס ציונה לשבור שיאים. הקבוצה שרק עלתה לפני שנתיים לליגת ווינר תרשום בסגל שלה העונה, שחקן בן 15 תומר לוינסון המתנשא לגובה 2.03.

 

לוינסון שחקן קבוצת הנערים והנוער של המועדון, עומד לקבל העונה לא מעט הזדמנויות. השחקן הצעיר והמוכשר ישחק במקביל בקבוצות הבוגרים והנוער של המועדון. עופר ברקוביץ'' המנהל המקצועי במועדון: "תומר ילד מוכשר שגדל במועדון מגיל 5 ומשתייך לנבחרת הקדטים ואנו רואים בו שחקן עם פוטנציאל גבוה ומעלים אותו לסגל הקבוצה הבוגרת על מנת להשתפשף וללמוד כדורסל מהשחקנים הסובבים אותו וצוות האימון.

 

 

"אנו בטוחים שבראייה עתידית המהלך הזה יעזור לו להיות שחקן מוביל בכדורסל הישראלי. לא מדובר בגימיק ,נהוג לעשות זאת בהרבה מאוד מדינות באירופה ואנו רואים בדרך זו את מסלול ההתקדמות הנכון עבורו"

 

בעונה החולפת כשהוא בן 14 בלבד היה השחקן חלק מרכזי מקבוצת הנוער לאומית של המועדון כשהוא צעיר מחלק מהשחקנים בארבע שנים. אם ישותף לוינסון באחד המשחקים הרשמיים של הקבוצה בחודש אוקטובר הוא יהיה השחקן הצעיר השני בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי .

 

מוטי דניאל שיחק את משחקו הראשון בליגת העל ב 17/9/78 כשהוא בן 15 חודש ו 23 ימים. גיא גודס שיחק את משחקו הראשון בליגת העל ב 22/9/1985 בגיל 15 6 חודשים ו 9 ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי