ירושלים תממש את האופציה על גפני

גפני. מוערך ואהוב מאוד בארנה
גפני. מוערך ואהוב מאוד בארנה | צילום: עדי אבישי

הפורוורד יישאר לעונה נוספת. תומפסון מחכה להחלטת הנהלת היורוליג

(גודל טקסט)

בחודשי החורף ריחפו בבירה שמועות על שחרורו הקרב ובא של טוני גפני, אבל הרבה השתנה מאז. הפורוורד האמריקאי סיים את העונה מצוין, היה מהגורמים המובילים בזכייה באליפות וכעת מתברר שהפועל ירושלים תממש את האופציה עליו לעונה נוספת.

 

הפורוורד בן ה-31 הפגין שיפור עצום לאורך העונה וסיים עם ממוצעים של 8.3 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.7 חסימות. בשני משחקי הגמר מול הפועל אילת הוא קלע 11 נקודות ובקבוצה ציינו לחיוב את הגישה החיובית שלו גם בזמנים הפחות טובים. כמו כן, גפני הפך לאחד מחביבי הקהל בארנה והיה הזר היחיד שהופיע לחגיגות האליפות בכיכר ספרא.

 

 

בקבוצה מעוניינים מאוד בהשארתו של דיון תומפסון, אבל מכיוון שאין לה אופציה עליו, הרבה תלוי באם תקבל כרטיס חופשי ליורוליג או לא. ההחלטה בנושא צפויה להתקבל היום בשעות הצהריים.

דרווין קיצ'ן וג'וזף ג'ונס לא ימשיכו בקבוצה, כאשר הנטייה כרגע היא לשחרר גם את טיווין מקי. דונטה סמית', שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, ימשיך. ברייסי רייט, גם הוא תחת חוזה, התנדנד לאחרונה, אך לאור הצטיינותו בגמר הפלייאוף, גדלו הסיכויים שיישאר.

 

Still has not sunk in. Making history in arguably the most historic city on the planet, leaves me at a loss of words. Heading back to the states tomorrow morning has such a bittersweet feeling. So excited to see my family and friends, yet it feels like we're just getting started here in Jerusalem. To the amazing fans throughout this city, this one was for you. You all deserve this more than anyone, and I'm just grateful to be on the team that y'all root for and not against. I've always prided myself on my relationships with fans, but this year, in Jerusalem, there was a particularly special bond, and I just want to thank each and every one of you. @brigade_malcha Until next time, so long Jerusalem! #yallahapoel #hapoeljerusalem #cityofchampions #greatestfansonearth

A photo posted by Tony Gaffney (@tonyjgaffney) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי