מכבי ת"א בוחנת מחדש את אופציית רנדל

רנדל. בקרוב שוב בצהוב?
רנדל. בקרוב שוב בצהוב? | צילום: עדי אבישי

קובאן הודיע לשחקן כי החוזה מבוטל. הוא ובנדר ישלימו את מצבת הזרים?

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לקאמבק מהיר במיוחד? מכבי תל אביב בוחנת אופציה להחזרת בריאן רנדל לקבוצה. הפורוורד לא עבר אתמול (ראשון) את הבדיקות הרפואיות של לוקומוטיב קובאן והקבוצה הודיע כי חוזה העתק שחתם לשנתיים מבוטל.

 

רנדל הגיע בשבוע שעבר לקרסנודאר, בה חתם לאחר שחרורו ממכבי תל אביב. בבדיקות הרפואיות השגרתיות לפני פתיחת האימונים התגלתה בעיה בליבו ולאחר התייעצות היום התקבלה ההחלטה סופית לגבי שחרורו.

 

 

מכבי תל אביב, שעדיין מחפשת שני שחקנים בעמדות 4 עם אוריינטציה הגנתית, עוקבת אחרי ההתפתחויות ובמידה והשחקן ישוחרר, תבדוק אופציה להחתימו מחדש, בכפוף כמובן לבדיקות רפואיות שהוא ייאלץ לעבור בארץ. אם הוא אכן יחתום, הוא ודרגאן בנדר הצעיר ישלימו את מכסת הזרים של מחזיקת הגביע. כזכור, מוקדם יותר הקיץ ויתרו הצהובים על האופציה להחתימו לעונה נוספת, אך מאוחר יותר עשו מאמץ לסגור איתו על חוזה חדש.

 

יש לציין כי המיסוי על רנדל, ששיחק בארץ כבר שבע עונות, צפוי לעלות, מה שיגדיל משמעותית את העלות שלו עבור קבוצה ישראלית שתנסה לקלוט אותו. אף על פי כן, במידה והחוזה עם קובאן יבוטל, מחירו צפוי לרדת. במכבי תל אביב מעריכים מאוד את הפורוורד בן ה-30 והיו שמחים לקלוט אותו מחדש, אם הוא כשיר כמובן.

 

רנדל רשם אשתקד 11 נקודות לממוצע במשחקי הליגה והוסיף 6.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים. ביורוליג רשם הפורוורד 12 נקודות בממוצע למשחק, קטף 5.6 ריבאונדים והוסיף 2 אסיסטים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי