מה-NBA לדרום: גארט חתם במכבי אשדוד

גארט במדי יוטה. ינחת באשדוד?
גארט במדי יוטה. ינחת באשדוד? | צילום: AFP

חיזוק לצביקה: הגארד (1.93 מ') ששיחק בליגת הקיץ בארה"ב חתם

(גודל טקסט)

מכבי אשדוד וצביקה שרף זכו לחיזוק שחקן סופר מעניין לשורות הקבוצה. לספורט1 נודע שהקבוצה סיכמה עם הגארד, דיונטה גארט, ששיחק לפני כשנתיים במדי יוטה מה-NBA.

 

גארט (26, 1.93) שצמח במכללת לוואה סטייט, החל את הקריירה המקצוענית שלו דווקא מחוץ לארה"ב כאשר חתם ב-KK זאגרב, שם שיחק כחצי שנה, נחתך ועבר לנאנט מהליגה הצרפתית הראשונה.

 

בעונת 2012/13 היה חלק מהסגל של פיניקס אחרי שהרשים במחנה הקיץ של הקבוצה, אולם שותף במהלך העונה ב-19 משחקים בלבד. בעונה שלאחר מכן, עבר גארט בטרייד ליוטה שם כבר הפך לחלק מהרוטציה של הג'אז כאשר שותף ב-71 ממשחקי הקבוצה ורשם ממוצעים של 1.7 אס' ו-3.5 נק' למשחק.

את העונה האחרונה החל הגארד בלוואה אנרג'י מליגת הפיתוח של ה-NBA ולאחר מכן עבר בטרייד לגארנד ראפיד מאותה הליגה. בקיץ לקח חלק במחנה הקיץ של לוס אנג'לס קליפרס.

 

"אני שמח שהצלחנו לשים את ידינו על שחקן כמו גארט. זה שחקן שלא מעט קבוצות ניסו להחתים", התענג מאמן הקבוצה צביקה שרף. "עם שחקנים כמו גארט וסוואן אנחנו בונים קבוצה שתרוץ חזק העונה בליגת העל. אנחנו נשחק  כדורסל התקפי ואטרקטיבי. תושבי העיר הולכים להינות מהכדורסל שלנו."


צביקה שרף. בונה קאדר (עדי אבישי)

 

אשדוד, שצירפה העונה את אייזאה סוואן, ווילי וורקמן, אור סולומון, מאור שרון והשאירה את יהוא אורלנד וצ'ארלס תומאס, תצרף זר נוסף שאמור לתת מענה מצוין לצביקה שרף בקו האחורי של הקבוצה.

 

במקביל, הודיעה יועצת המשפטית של איגוד הכדורסל כי על פי הממצאים שהובאו בפניה, קבוצת מכבי אשדוד לא קנתה את מקומה בליגת העל מברק נתניה ולכן אין צורך להעמידה לדין.

 

באיגוד הכדורסל הביעו תרעומת על ההחלטה המוזרה של היועצת והוסיפו כי במקרה חריג זה, היה על איגוד הכדורסל לשכור את שירותיו של משרד חקירות מקצועי שיבדוק את העניין וייתן את חוות הדעת הסופית שלו ליועצת המשפטית – דבר אשר לא נעשה במקרה זה.

 

כך או כך, היועצת המשפטית החליטה להעמיד לדין את אנשי שתי הקבוצות בגין עבירה בעניינים טכנים בלבד הקשורים לדיווחים שנתיים וניירת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי