"אמרו לי: 'בושה כזו עוד לא ראינו'"

השלט שהונף באולם בברלין ביום חמישי
השלט שהונף באולם בברלין ביום חמישי | טוויטר

האזינו לשמעון מזרחי מתייחס לשלט שהונף נגדו במשחק נגד אלבא ברלין: "כאב לי מאוד"

(גודל טקסט)

מאת: מערכת אתר ספורט1         צילום: טוויטר

 

"אנחנו חייבים לנסות לנצח משחק אחד באיסטנבול, עדיף את המשחק הראשון", כך אמר אתמול (ראשון) יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, ל"תוכנית הספורט" של 103FM לקראת הסדרה מול פנרבחצ'ה, "זה לא יהיה קל מול אולם שמלא באוהדים של הקבוצה המקומית. אני מאמין בקבוצה שלנו, שיודעת להתעלות בזמנים הנכונים. ראיתי במהלך השבת את המשחק שלנו בברלין פעמיים או שלוש, אני יכול להגיד שמשחק הגנה כזה הרבה זמן לא ראיתי מצידנו".

 

 

"בשנה שעברה היו לנו סיכויים לנצח את מילאנו בלי יתרון ביתיות?", שואל מזרחי ומסביר: "איש לא האמין שנעבור אותם. הגדולה שלנו היא שאין לנו כוכבים. אין אחד שתגיד עליו שהוא כוכב. מה שיש זה מרקם אנושי טוב מאוד, אינטליגנציה גבוהה ביותר ורצון לנצח. חלק מהשחקנים רעבים מאוד להגיע לפיינל פור ואם הם יבינו את גודל המעמד, נוכל לנצח משחק אחד באיסטנבול".

 

מזרחי. "הגדולה שלנו היא שאין לנו כוכבים" (עדי אבישי) 

 

היו"ר נשאל על האם מכבי "ויתרה" על המשחק שלשום בראשל"צ בו הובסה 105:85: "אני לא מכיר את המילה הזו אצלי בלקסיקון. כנראה הרצון לא תמיד מסתדר עם המציאות. אם מגיעים מראש בידיעה שסופו ואוחיון לא ישחקו ואחרי החימום בא רנדל ואומר שמוטב שלא ישחק בגלל כאבים עצומים בשריר, זה מה שקורה. שלא תחשבו לרגע שאני ממעיט לרגע מהכושר הנפלא של ראשל"צ. הגיע לה לנצח".

 

מזרחי נשאל על המחסור של הצהובים בשחקנים ישראלים ויצא נגד החוק הרוסי וחוק השחקנים הצעירים שמונהגים בליגה: "יש כאן חוקים שאם אתם הייתם מאמנים, הייתם יכולים לצאת מדעתכם. החוקים האלה מגבילים ואינם מתאימים".

 

על המגעים שכשלו עם גל מקל: "אני יודע שהייתה אפשרות שהוא יבוא. לא תמיד הדברים מסתדרים ואני לא כאן בהאשמות או טענות חס ושלום, לא לגל ולא לאף אחד במערכת שלנו. העובדה היא שהוא נמצא היום היכן שהוא נמצא. מה לעשות שהקבוצה שלו לא העפילה לטופ 8, וחבל. מקל היה יכול להוסיף לנו, מה עוד שאנחנו חסרים את גיא פניני ויוגב אוחיון שעלה לשחק בברלין עם זריקה".

 

 

על דבר אחד לא רצה מזרחי לדבר – השלט המכוער שהניפו אוהדי הפועל ת"א באולם בברלין ביום חמישי: "אל תשאלו אותי את זה. הדבר היחיד שאני יכול להגיד בעניין הזה הוא שלקראת יום השואה ועל אדמת גרמניה, זה מאוד כאב לי".

 

ליו"ר מכבי יש ביקורת רבה על מקבילו בהפועל ת"א: "עם כל הכבוד, מאיפה בא רמי כהן? מתוך קבוצת האוהדים הזו. אם אתה שואל אותי, הוא פוחד מהם. וגם אורי שלף המנוח חשש בכלל לדבר עם האוהדים בנושאים האלה. אם לאוהדים האלו יש כזאת חוכמה ולוגיסטיקה להגיע עד ברלין, תבינו עד איפה הדברים מגיעים. אני נדרתי נדר לא לדבר על זה. אני לא מתכוון להתייחס לזה. באו אליי אנשים שחלקם גרים בברלין ואמרו לי: 'בושה כזו עוד לא ראינו'. לא היה לי מה לענות להם".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי