חולון מצפה ל-3,000 מנויים, ספיר חתם

אלון ספיר במאבק עם רנדל. נשאר בחולון
אלון ספיר במאבק עם רנדל. נשאר בחולון | צילום: עדי אבישי

הסגולים מקווים שהקהל ינהר לאולם החדש. הפורוורד יישאר 3 שנים נוספות

(גודל טקסט)

הפועל חולון עובדת. הסגולים שהודחו ברבע גמר הפלייאוף בידי מכבי ראשל"צ (3:1), השלימו את החתמת הרכז אייל שולמן והיום (שני) הכריזו על החתמתו לשלוש עונות נוספות של הפורוורד, אלון ספיר (22, 2.01).

 

ספיר, חתם על חוזה לשלוש שנים במועדון. הכדורסלן הצעיר שעשה את הפריצה שלו בחלק השני של העונה ובמספר משחקים אף פתח בחמישייה מוערך מאוד במועדון הן בצד המקצועי והן בצד החברתי .

 

 

ספיר אמר: "שמח ונרגש להמשיך במועדון שבשבילי הוא בית. גדלתי כאן ואני שמח על האמון שההנהלה ואלעד חסין נותנים בי, זה כיף גדול בשבילי ואני מקווה להחזיר להנהלה, לאלעד ולאוהדים על המגרש".

 

חולון שתפתח את העונה הבאה בהיכל הטוטו החדש שנבנה ליד פארק פרס, מאמינה ביכולת למכור למעלה מ-3,000 מנויים.

 


אוהדי חולון. ציפייה ל-3,000 מינויים (עדי אבישי)

 

בימים הקרובים תחל מכירת המנויים להיכל החדש ולכבוד כך הושק בימים אלה אתר אינטרנט חדש ומושקע, במיוחד לצורך מכירת המינויים. הכתובת: www.holonia2015.co.il

 

מטרת הקבוצה היא להגדיל להגדיל באופן משמעותי את כמות קהל המנויים בהיכל החדש. "המטרה לפנות לקהל שנמנע עד עכשיו מלהגיע לאולם הפחים וכעת עם המעבר לבית החדש המפואר אותו קהל מגלה עניין רב", אמר סמנכ"ל הקבוצה, גדי רבינוביץ'.

 

כדי להגדיל את מעגל המנויים החליטה הנהלת המועדון ללכת לקראת הקהל ולצאת במכירת מנויים במחירים אטרקטיביים במיוחד מתוך רצון לפנות לקהל רחב ולמשפחות ולהפוך את הצפייה במשחקי הקבוצה בהיכל החדש לחוויית בילוי לכל המשפחה ובכלל . 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי