פפי: "אם ירושלים לא יזכו באליפות זה פספוס"

כדיר מול אליהו. הלחץ על ירושלים
כדיר מול אליהו. הלחץ על ירושלים | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

אחד מסמלי העבר של האדומים: "מכבי? אם לא יובטח מקום ביורוליג, יתאמצו יותר". האזינו

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים עומדת בפני היסטוריה. אחרי ההדחה של מכבי ת"א על ידי הפועל אילת, החבורה מהבירה מגיעה כפייבוריטית לסדרת הגמר שתחל הערב (שני) ב-21:00 באילת. אם תדע להתעלות, האדומים יכולים לעשות היסטוריה ולזכות באליפות ראשונה בהיסטוריה ביום חמישי הקרוב.

 

אחד מסמלי העבר של ירושלים, פפי תורג'מן התראיין לתוכנית הספורט של  103FM אמר: "ירושלים פייבוריטים, אין לי כוונה לשים לחץ כי אני רוצה שיזכו. אילת עשו משהו מדהים. קשה מאוד לעבור את מכבי בסדרה בארץ, כולם יודעים את זה".

 

 

פפי התייחס לתחושותיו על כך שלא זכה להניף צלחת עם הירושלמים: "הלוואי שיזכו באליפות. כל אחד והזמן שלו. לעבור את מכבי בסדרה אי אפשר. היינו טובים מהם בסדרה ואז הגיע סיפור הפיצה של צ'ורצ'יץ'. אילת תפסו את מכבי במומנטום ירוד. סף שבירה נמוך. זה משהו שקורה. זה משהו שטוב לכדורסל הישראלי ויזכרו את זה גם בעוד 20 שנה".

 

תורג'מן נתן דעתו בסוגייה מעניינת לגבי אובדן האליפות של הצהובים: "ברגע שמכבי לא יהיו חתומים באופן קבוע ביורוליג הם יתאמצו יותר. פעם זה לא היה כך. זה הלחם והחמאה שלהם".

 


ווייאט מול הלפרין. אילת תפתיע גם את ירושלים? (איגוד הכדורסל)

 

פפי תורג'מן התייחס גם לנושא הישראלים בליגה: "הכל זה פונקציה של דקות. כמה שיתנו לישראלים לשחק. ישראלים לקחו את אילת לגמר. בחוק הרוסי ישראלים מאוד משמעותיים".

 

גם קלעי העבר, אמיר כץ ששיחק בשתי הקבוצות, התייחס למעמד הגמר: "לאילת אין מה להפסיד. אמנם ירושלים פייבוריטית, אך גם הלחץ עליה. אילת מגיעה במומנטום מצוין. יכול להיות שתהיה השפעה לעובדה שלא שירושלים לא שיחקה שבועיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי