גפני: "בזכות האוהדים יש לי היום עבודה"

גפני. המפתח הוא ההגנה
גפני. המפתח הוא ההגנה | צילום: עדי אבישי

פורוורד י-ם נרגש לקראת הגומלין בגמר נגד אילת. סופית: פאלמר לא ישחק

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שבירושלים הכינו במות לחגיגות, זה הסתיים במפח נפש (תבוסה 94:76 למכבי ת"א בגמר גביע המדינה). אבל לאחר הניצחון 65:80 במשחק הגמר הראשון באילת, כיכר ספרא כבר מוכנה לקלוט הערב (חמישי) את אלפי האוהדים של הפועל שיגיעו לחגוג – אם וכאשר – אליפות היסטורית שתקיף את חומות העיר.

 

מי שינסו לקלקל את החגיגה יהיו שחקני הפועל אילת, שיודעים בסתר ליבם שבור 15 הנקודות שנקלעו אליו פשוט גדול עליהם – למרות השם הטוב שיצא להם כמי שמסוגלים לחולל מהפכים. כידוע, ירושלים תניף צלחת גם אם תפסיד ב-14 נקודות הפרש, אבל דני פרנקו ושחקניו רוצים צלחת וגם ניצחון.

 

 

המצרך המבוקש ביותר בבירה בימים האחרונים הוא כרטיס לגמר, שיחל הערב בשעה 21:05 (שופטים: גילי כהן, עומר אסתרון וכפיר מועלם). בהפועל ירושלים מאמינים בסגל שניצח להם את תשעת המשחקים האחרונים. ג'וזף ג'ונס ודרווין קיצ'ן ימשיכו לעודד את חבריהם מהיציע, אבל יזכו לענוד את טבעות האליפות אם וכאשר חבריהם ישלימו את המשימה.

 

טוני גפני, שנבחר בשבוע שעבר לשחקן השישי הטוב בליגה, נאמן לרוח המועדון בימים האחרונים, לא יוצא מכליו ולא מפריח אימרות שווא. "המפתח הוא ההגנה שלנו", אמר, "אילת קבוצה התקפית מציינת שבקלות יכולה לקלוע 100 נקודות. אנחנו צריכים לענות בהגנה. למדנו את אילת, ובנוסף למשחק נגדם ראינו הרבה וידאו. כולם מכירים את ההיסטוריה של ירושלים ויודעים שהרבה מונח על כף המאזניים. האוהדים שלנו הם הכי טובים בארץ. הם הוכיחו את זה כל העונה וראינו באילת למה הם מסוגלים. בזכות האוהדים הללו יש לי היום עבודה. הקשר בינינו מדהים".

 

קווין פאלמר, שפרק את כתפו במשחק הראשון, יחסר הערב למאמן אילת אריק שיבק, למרות שהתעקש כי הוא מסוגל לשחק. הצוות המקצועי באילת שללו את בקשתו של הפורוורד, שכתפו הוחזרה למקומה בבית חולים. במצב שכזה יעמדו לרשותו של שיבק שלושה זרים בלבד.

 

"אנחנו מגיעים למשחק האחרון של העונה וההתרגשות היא של לפני משחק חשוב מאוד", אמר שיבק, "אנחנו מבינים את הבור שאנו נמצאים בו ומבינים את חשיבות המשחק לצד השני, אבל נעשה את כל שאנחנו יכולים לצאת עם תוצאה טובה. עשינו דברים יפים העונה, מקווים לסיים את העונה בצורה יפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי