נמשך המו"מ בין מכבי תל אביב לזוראן ארצג

גודס. הסרבי מאוד מעניין את הצוות המקצועי
גודס. הסרבי מאוד מעניין את הצוות המקצועי | צילום: עדי אבישי

הצהובים מקווים שהסרבי, ששיחק בגלאטסראיי, יתגמש בדרישותיו

(גודל טקסט)

המגעים בין זוראן ארצג למכבי תל אביב נמשכים. הגבוה הסרבי, שהוזכר כמועמד לצהובים מספר פעמים בשנים האחרונות, הוא המועמד המועדף על הצוות המקצועי לעמדה מספר 4, בה ישלים את ויטור פבראני וטרבור מבקווה שכבר חתמו בעזרת חוכמת המשחק שלו ובעיקר לנוכח היד הנפלאה מרחוק.

 

ארצג, שנפרד הקיץ מגלאטסראיי, הרוויח קרוב ל-1.5 מיליון יורו בעונה שעברה בטורקיה, אך לא קיבל עדיין חלק גדול ממשכורתו בעקבות הקשיים הכלכליים אליהן נקלעה הקבוצה. בתחילת הקיץ הוא קיווה להשתדרג מבחינה כלכלית, אך רוב קבוצות הצמרת ביבשת כבר הצטיידו בשחקני פנים ופסחו עליו.

 

 

מכבי ת"א פנתה אליו לראשונה לפני כשבועיים, אבל הפערים היו גדולים מדי והשחקן עוד הוזכר למספר קבוצות אחרות ביורוליג, ביניהן אוניקאחה מלאגה וארמאני מילאנו – כאשר האחרונה עדיין שומרת איתו על קשר רציף, אך בין הצדדים קיימים פערים משמעותיים. כך או כך, מכבי מקווה שככל שהזמן יעבור, הוא יסכים להתגמש בדרישותיו ואולי ינחת בארץ. בכל מקרה הוא צפוי להיות בעל שכר גבוה מאוד, שני רק לג'ורדן פרמאר, ואם יוחתם יגדלו הסיכויים שהזר האחרון בסגל יהיה דרגאן בנדר על מנת לצמצם עלויות.

 

לארצג הצעות גם מקבוצות מובילות ביורוקאפ, אך הוא מעדיף לשחק במפעל הבכיר ביבשת. הסנטר בן ה-30 פרץ במדי ז'לז'ניק ושיחק מספר עונות באולימפיאקוס, פאניוניוס, בשיקטאש, צסק"א מוסקבה ובשנתיים האחרונות כאמור בגלאטסראיי, במדיה הפך לאחד הגבוהים הבולטים ביורוליג.

 

בעונה שעברה הוא הצטיין בהפסד הבית למכבי ת"א לאחר הארכה (שלשת ניצחון של ג'רמי פארגו), אך זכור בעיקר בשל שתי החטאות עונשין לא אופייניות בדקה האחרונה של הרבע הרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי