"לי-ם סיכוי לא רע להחתים את מקל"

מקל. יורוליג או יורוקאפ?
מקל. יורוליג או יורוקאפ? | צילום: עדי אבישי

דיווח ב"יורוהופס": הרכז מתלבט בין האלופה לבין לבוראל קוצ'ה וקובאן

(גודל טקסט)

אוגוסט כבר כאן, הקבוצות מתחילות לסגור את הסגלים וגל מקל עדיין חופשי. הפועל ירושלים, שנותרה המובילה לקלוט אותו במידה וישחק בארץ לאחר שמכבי תל אביב ירדה ממנו (לפחות באופן רשמי), עדיין לא החתימה גארד זר, אולי בשל התקווה שרכז נבחרת ישראל עדיין יגיע לשחק בבירה.

 

היום מפרסם אתר "יורוהופס" היווני שמקל מתלבט בין ההצעה של ירושלים לבין זו של לבוראל קוצ'ה הבסקית, כאשר גם לוקומוטיב קובאן, קבוצתו החדשה של בריאן רנדל, עדיין בתמונה. בדיווח נכתב שהמטרה של הרכז היא עדיין להגיע ל-NBA, אבל האופציה של חזרה לאירופה הופכת להיות ריאלית יותר ככל שהימים חולפים. "בהתחשב בעובדה שהמצב הכלכלי בוויטוריה הוא עדיין בגדר תעלומה, להפועל ירושלים סיכוי לא רע להחתים את השחקן", נכתב באתר.

 

 

היתרון הגדול של לבוראל הוא כמובן העובדה שהיא משחקת ביורוליג, ובעונה הרגילה במפעל היא תפגוש את אולימפיאקוס, אנאדולו אפס, ארמאני מילאנו, לימוז' וצדוויטה זאגרב. הקבוצה, אותה יאמן ולימיר פראסוביץ', מחזיקה בקו האחורי את מייק ג'יימס האמריקאי (אקס-גליל עליון) ופביאן קוזייר הצרפתי. אגב, הישראלי האחרון ששיחק בוויטוריה הוביל אותה לזכייה באליפות: ליאור אליהו לפני כחמש שנים.

 

ירושלים, שעדיין מחזיקה בסגל את דרווין קיצ'ן אך נוטה להשאילו, מעוניינת מאוד במקל כישראלי המוביל שלה לצד אליהו והקפטן יותם הלפרין. במידה ותצליח להנחית אותו בארץ, היא תשאיר את עמדה מס' 1 ישראלית לגמרי עם גיבוי של טימור ותפנה להחתמת קומבו-גארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי