חוזר הביתה: טל קרפלס חתם לשנתיים בנס ציונה

זילברשטיין. רכש ישראלי
זילברשטיין. רכש ישראלי | צילום: עדי אבישי

הפורוורד שב לקבוצה איתה עלה ליגה: "שמח שהמועדון חיבק אותי בשתי ידיים"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של טל קרפלס לשנתיים. הפורוורד, שהיה שותף בכיר לעלייה של הקבוצה לליגת העל בעונת 12/13, סוגר מעגל לאחר שבשנתיים האחרונות שיחק בקבוצת אנרג'י רובינארי הרומנית, שם היה שותף להעפלת הקבוצה לפיינל פור של היורוצ'לנג'. קרפלס העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 8 נקודות ו-3.5 ריבאונדים בליגה הרומנית וביורוצ'אלנג' העמיד ממוצעים של 5.9 נקודות ו-2.6 ריבאונדים.

 

"מהרגע הראשון שהחלטתי לחזור לארץ, נס ציונה הרגיש לי המקום הטבעי", אמר הפורוורד, "אני מאוד שמח שהמועדון חיבק אותי בשתי ידיים ועזר לי לעבור קשיים אישיים. יש לנו קבוצה נהדרת שתלחם על המגרש ואני כבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל".

 

 

"אני מאוד שמח על חזרתו של קרפלס הביתה", אמר מאמן הקבוצה נדב זילברשטיין, "טל היה שותף בכיר לעליית הקבוצה לליגת העל וחזרתו היא סגירת מעגל. בשנתיים האחרונות טל עשה התקדמות משמעותית בקבוצה שהגיעה לפיינל פור היורוצ'אלנג', ואני מצפה שהוא יהיה חלק משמעותי בקבוצה הנבנית הן ברמה המקצועית וברוח והאנרגיות שהוא מביא".

 

היו"ר יניב מזרחי: "אני שמח שטל חוזר הביתה, יש לו חלק גדול בזה שהקבוצה היום בליגת העל. טל מגיע לשנתיים ואנחנו בטוחים שהוא יהיה שחקן משמעותי בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי