כריס רייט חתם לעונה אחת במכבי ראשל"צ

דרוקר. מסוג השחקנים שאנחנו מחפשים
דרוקר. מסוג השחקנים שאנחנו מחפשים | צילום: עדי אבישי

הפורוורד האמריקאי שיחק אשתקד בטורוב הפולנית. דרוקר: "הוא בא עם הרבה רצון"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון ממשיכה להתחזק. הקבוצה, שתשחק העונה במפעל החדש של פיב"א, החתימה את כריס רייט לעונה אחת. הפורוורד האמריקאי שיחק בעונה החולפת בליגה הפולנית במדי טורוב זגורלזץ, שם העמיד ממוצעים של 7.5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק, כשביורוליג שיפר את מספריו עם 8.9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים.

 

רייט בן ה-26 (2.03 מ'), בוגר מכללת דייטון משנת 2011, נחשב לשחקן פנים אתלטי במיוחד ובעל פוטנציאל גדול המחזיק ברזומה 32 משחקים ב- NBA במדי גולדן סטייט ומילווקי. לאחר שלא נבחר בדראפט, הצטרף רייט לליגת הפיתוח שם הצליח להרשים וקיבל חוזה בגולדן סטייט בה שותף ב-24 משחקים. לאחר מכן שב לליגת הפיתוח ושוב קיבל הזדמנות בליגה הטובה בעולם, הפעם במדי מילווקי (שני חוזים בני 10 ימים כל אחד). בעונה החולפת שוחרר מהבאקס ויצא כאמור לליגה הפולנית.

 

 

רייט מצטרף למארק ליונס מלך הסלים של העונה החולפת בגזרת הזרים, לצד סגל הישראלים הכולל את שון דוסון, ניצן חנוכי וטוני יאנגר שממשיכים לעונה נוספת, כאשר אליהם הצטרפו לאחרונה אבי בן שימול, גולן גוט ועידן זלמנסון.

 

"אנחנו שמחים לצרף לקבוצה את כריס רייט ואנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו במשימות וביעדים של השנה", אמר מאמן מכבי ראשל"צ שרון דרוקר, "משיחות עם כריס אני יודע שהוא בא עם הרבה רצון, מוטיבציה ורעב להצליח. זה סוג השחקנים שאנחנו מחפשים ורוצים אצלנו במכבי ראשון לציון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי