מאות אוהדים יתמכו בהפועל אילת בהיכל

ניסים. מבחינתי זה רגע שיא
ניסים. מבחינתי זה רגע שיא | צילום: עדי אבישי

ניסים לקראת משחק 5 מול מכבי ת"א: "ניצחון החוץ העניק לנו ביטחון רב"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים, שהבטיחה זה מכבר את עלייתה לגמר ליגת ווינר-סל, מחכה ליריבה שלה שתקבע הערב (רביעי, 21:05) בתום המשחק החמישי בסדרת חצי גמר הפלייאוף בין מכבי ת"א והפועל אילת. האורחים, שהצליחו להשוות את הסדרה ל-2:2 ביום ראשון, מאמינים בכוחם להמשיך להפתיע ולהנחיל לאלופה המכהנת הפסד שלישי ברציפות, שמשמעותו – הדחה מההגנה על התואר.

 

הלחץ במכבי ת"א עצום. שלשום מנע הצוות המקצועי מהשחקנים להתראיין לכלי התקשורת, אך אתמול התרככו מעט במחנה הצהוב ואישרו לתקשורת להגיע לאימון בהיכל מנורה מבטחים. עד כמה גדול הבאזז סביב המשחק תעיד העובדה כי כבר אתמול אזלו כל הכרטיסים. מאילת יגיעו לתל אביב שישה אוטובוסים בנוסף לעשרות מכוניות פרטיות. שחקני הקבוצה הגיעו אמש למרכז הארץ, לאחר שערכו אימון בוקר בעיר הדרומית.

 

 

המארחת לא תרשום למשחק הערב את ג'ו אלכסנדר ותמשיך לתת קרדיט למרקיז היינס. "זה משחק של להיות או לחדול", אמר גיא גודס, "אנחנו צריכים להיות ראשונים לכל מהלך, להביא דברים חדשים ולהיות מוכנים לכל מה שאילת תעשה". המאמן הוסיף כי פארגו לבדו לא יוכל לנצח למכבי את המשחק: "נצטרך את כולם בכושר טוב. אסור לנו לאפשר לאילת לנצח אותנו שלושה משחקים ברציפות".

 

אלכסנדר. שוב יתייבש על הספסל (עדי אבישי)

 

ההיסטוריה והעבר אולי מחמיאים למכבי, אבל ההווה ממש לא. במשחק הרביעי שנערך בתחילת השבוע באילת קלעו הצהובים רק 39% מקו העונשין (7 מ-18). אם כל השנים התפארו במכבי מהעובדה כי הישראלים הטובים בליגה נמצאים אצלם, הרי שהישראלים של אילת תרמו עד כה הרבה יותר בסדרה הזאת וקלעו 47 נקודות מול 31 בלבד של הישראלים במכבי ת"א.

 

את שחקני אילת הצרות של מכבי לא מעניינות, ומי שינסה לקלקל לאלופה את החגיגה יהיה הרכז האילתי וקפטן הקבוצה, אפיק ניסים, שהיה הקלע הבולט במשחק מספר 4 בסדרה עם 18 נקודות. "אף אחד לא האמין שנגיע לתל אביב וננצח את המשחק השלישי, אבל עשינו את זה והניצחון בבית של מכבי נתן לנו הרבה ביטחון. זה המשיך במשחק הרביעי שבו התפוצצנו. נגיע הערב למשחק החמישי עם כל הביטחון שאפשר", אמר ניסים.

 

מכבי לחוצה. זה טוב לאילת?

"אי אפשר לדעת. הלחץ של מכבי יכול להתפרץ לשני כיוונים וקשה לחזות איך המשחק יתפתח. המטרה שלנו תהיה להישאר צמודים למכבי בכל שלב של המשחק".

 

אתה חושב שאילת עשתה את שלה או שיש לה עוד לאן לשאוף מכאן?

"מתחילת הפלייאוף אנחנו לא חושבים אם עשינו את שלנו או לא. הראנו שגם במשחקים קודמים, כשלא ציפו מאיתנו – הצלחנו. עכשיו אנחנו עם סיכוי להגיע לגמר. מבחינתי זה רגע שיא".

 

ניסים הוא האקס-פקטור של הפועל אילת, אך את המשחק הערב כנראה יכריעו או פארגו או קאליף ווייאט. בשני המשחקים הראשונים בהם ניצחה מכבי קלע פארגו 27.5 נק' בממוצע למשחק עם 62% מהשדה, לעומת 11.0 נקודות ב-35% במשחקים 3 ו-4. ווייאט לעומת זאת עלה מ-8.5 נקודות בהפסדים ל-14.0 נקודות בניצחונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי