נאור האריך את חוזהו בהפועל ת"א, אמיתי חתם

מתן נאור. נשאר במשפחה האדומה
מתן נאור. נשאר במשפחה האדומה | צילום: הפועל תל אביב - האתר הרשמי

הקפטן ממשיך לעונה תשיעית: "שמח להישאר בבית". רכז נס ציונה מצטרף

(גודל טקסט)

הפועל ת"א ממשיכה בהכנותיה לקראת עונת 2015/16 והבוקר (שישי) היא הודיעה על צירופו של גיל אמיתי (26 ,1.97) ועל הארכת חוזהו של מתן נאור.

 

אמיתי עובר אל האדומים אחרי עונה מוצלחת בנס ציונה וסדרת פלייאוף בה קלע 7 נקודות ומסר 2.7 אסיסטים ב-21 דקות למשחק. הוא ילבש את הגופיה האדומה בשתי העונות הקרובות כשלקבוצה יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. 

 

 

לאחר החתימה אמר אמיתי: "אני רוצה להודות לנס ציונה על שלוש שנים נפלאות, ושמח להצטרף למשפחת הפועל תל אביב. זו סוג של הגשמת חלום מבחינתי ואני מחכה להתחיל את העונה ולמשחק הראשון בדרייב אין, לשחק עם הקהל הזה מאחורייך זו חוויה אדירה".

 

אמיתי. מחכה כבר להגיע לדרייב אין (הפועל תל אביב)

 

בנוסף לכך, הקפטן מתן נאור (1.95, 34) האריך את חוזהו וימשיך לעונה תשיעית במדים האדומים. "אני שמח להמשיך לעונה נוספת בבית שלי, עם המשפחה האדומה", אמר נאור לאחר החתימה, "נעבוד קשה בקיץ כדי שתהיה קבוצה טובה – שהאוהדים יוכלו להתגאות בה".

 

רמי כהן, יו"ר הקבוצה הוסיף לאחר החתימה: "אני גאה בעובדה שמתן ממשיך בהפועל תל אביב לעונה שביעית ברציפות ותשיעית בסה"כ. מתן הוא הרבה מעבר לעוד שחקן בהפועל, הוא הקפטן של הקבוצה וזה שמייצג אותה בצורה הטובה ביותר".

 

כמובן שמסע הרכש של האדומים טרם הסתיים. למעשה, עודד קטש מתקשה לצרף ישראלי בכיר מכיוון שקבוצתו אינה מסוגלת לעמוד בסכומים אותם דורשים הישראלים המחוזרים על-ידי הקבוצות הבכירות יותר כגון הפועל ירושלים ומכבי ת"א.

במקביל נמשכים המאמצים להחתים את אלישי כדיר במועדון, אך בסביבתו של השחקן טוענים שקבוצתו של קטש היא אחת האופציות הפחות מועדפות עליו בשלב זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי