מקורב לי-ם: "לא אתפלא אם מקל יגיע בסוף למכבי"

מקל. לא נחכה לו עד ספטמבר
מקל. לא נחכה לו עד ספטמבר | צילום: AFP

האלופה מוכנה לחכות עם החתמת גארד זר עד שרכז הנבחרת יחליט

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים אמנם לא מתכננת להוציא הודעה לעיתונות בנוגע לגל מקל, אבל מתברר שגם לה קצת נמאס לחכות. אחרי שמכבי תל אביב יצאה לכאורה מהתמונה וגם ארמאני מילאנו התחזקה בשני רכזים (אוליבר לאפייט ואנדראה צ'ינצ'יאריני), נשארה האלופה בעמדה טובה במירוץ על רכז נבחרת ישראל, אך הוא מסתבר מעדיף קודם למצות את אופציית ה-NBA.

 

ירושלים העבירה הצעה נוספת ומשופרת למקל, שנמצא באימונים אישיים בפלורידה, אך עדיין לא קיבלה תשובה. בשלב זה משהה הקבוצה את החתמת הגארד הזר הנוסף שיצטרף לברייסי רייט, מתוך תקווה שהרכז הישראלי יחתום. במידה וזה יקרה, לא מן הנמנע כי טיווין מקי או אולי אפילו דרווין קיצ'ן ימשיכו לעונה נוספת, לאור הרצון לחתוך בעלויות.

 

 

עם זאת, גם ירושלים לא מתכוונת להמתין לנצח. "זה שהפגרה רק התחילה לא אומר שאנחנו לא רוצים לסגור את הסגל כמה שיותר מהר", אומר גורם המקורב לקבוצה, "אם מקל חושב שיחכו לו עד ספטמבר, הוא טועה. ברגע שיתחילו אימוני הנבחרות ויסתיימו ליגות הקיץ בארצות הברית, האופציות כבר יהיו מצומצמות ואין לאף אחד כוונה להתמהמה ולהיתקע עם החתמה בעמדה כל כך חשובה כמו שקרה לנו עם הגבוהים בשנה שעברה".

 

אותו גורם גם סבור שמכבי תל אביב עוד לא אמרה את המילה האחרונה בעניין הרכז. "הם גם הודיעו רשמית שבריאן רנדל לא ממשיך ועכשיו עשו יו-טרן, אז מה?", הוא אומר, "אני לא אתפלא אם הוא ילבש צהוב בסופו של דבר, כי אם הם מוכנים לשים 3 מיליון דולרים על פרמאר ורוצ'סטי, למה שלא ישימו עוד 1.5 (עלות מעביד, ח.ס) על מקל?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי