קרופורד ודניס הגיעו ארצה: "כיף להיות בארץ"

קרופורד ודניס. נילחם על הפארקט
קרופורד ודניס. נילחם על הפארקט | צילום: באדיבות בני הרצליה

שני הזרים של בני הרצליה כבר כאן: "פה כדי לעבוד קשה ולתת הכל לקבוצה ולעיר"

(גודל טקסט)

השחקנים הזרים של בני הרצליה מתחילים להגיע ארצה לקראת פתיחת האימונים. דרו קרופורד וסטיבן דניס נחתו בישראל אתמול (ראשון), היום צפוי להגיע לארץ ג'מאר סמואלס ומחר יצטרף אליהם המתאזרח דני רובין. 

 

"כיף להיות בישראל, אני שמח להיות במקום יפהפה ומצפה לעונה מוצלחת", אמר דרו קרופורד לאתר הרשמי של הקבוצה, "אני מתרגש להביא את הכישרון שלי לקבוצה. אני פה כדי לעבוד קשה ולתת הכל לקבוצה ולעיר". סטיבן דניס: "אני מתרגש להגיע לכאן, זאת ליגה חזקה ואני מצפה לתחילת העונה. אנסה להביא מהווינריות שלי כדי שננצח כמה שיותר משחקים ונגיע לפלייאוף. אנחנו נילחם על הפרקט ונעשה הכל כדי לנצח כל משחק".

 

 

קרופורד בן ה-25 (1.96 מ'), הוא גארדפורוורד בוגר מכללת נורת'ווסטרן. מדובר בשחקן פיזי שיכול לשחק במספר עמדות במגרש ונחשב לסקורר ושחקן התקפה מגוון מאוד, שגם עוזר לא מעט בריבאונד. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 16 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק בליגת הפיתוח.

 

דניס בן ה-28 (1.96 מ') הוא גארד גבוה שיכול לשחק בכל עמדות החוץ, אתלט נהדר עם ידיים ארוכות, חדירה טובה ויכולת נהדרת במגרש הפתוח. דניס שיחק בשנים האחרונות בדי-ליג, בגרמניה ובאוסטרליה כשבעונה שעברה שיחק במלבורן יונייטד והציג יכולת גבוהה עם ממוצעים של  10.0 נקודות, 3.3 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-1.3 חטיפות ב-22.8 דקות למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי