פבראני ישוחרר ממכבי ת"א? רנדל חתם רשמית

פבראני. לא מצליח להסיר את החלודה
פבראני. לא מצליח להסיר את החלודה | צילום: עדי אבישי

הסנטר עלול להיחתך, הפורוורד עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות

(גודל טקסט)

האימונים הרשמיים רק יצאו לדרך, אבל במכבי תל אביב כבר חושבים על שינוי. ויטור פבראני, שהגיע לארץ בתחילת החודש לשם אימונים אישיים להסרת חלודה, מציג יכולת חלשה וכושר ירוד ובקבוצה חוששים שהוא לא יצליח להתגבר על הפציעה הקשה ממנה סבל עד פתיחת העונה. בקבוצה נשקלות כרגע שתי אופציות: להחליפו בזר אחר או לצרף סנטר זר לצידו.

 

"הוא הגיע מוקדם ועבד קשה, את זה אי אפשר לקחת ממנו", אומר גורם המקורב לקבוצה, "אני לא בטוח כמה סבלנות תהיה איתו בעמדה כל כך חשובה. גם טרבור אמבקווה ובריאן רנדל נוטים לפציעות ואם הוא לא יתעשת מהר, זאת תהיה בעיה. דיברו על סנטר מפלצתי ומאסיבי, בינתיים הוא מזכיר בעיקר את אלכס מאריץ'".

 

 

הסנטר הברזילאי, ששיחק לפני שנתיים בבוסטון סלטיקס ורשם 4.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים כרוקי ב-NBA, סבל מקרע במיניסקוס שהשבית אותו מכל העונה שעברה. הוא נחת בתחילת הקיץ למבדקים רפואיים ולאחר שעבר אותם חתם על חוזה עם אופציות יציאה של הקבוצה. בתחילת אוגוסט הוא נחת לאימונים אישיים, כשלושה שבועות לפני שאר חבריו לקבוצה.

 

"היה לי קיץ ארוך מאוד, עבדתי קשה גם כאן וגם באמריקה", אמר פבראני כאשר נחת בארץ, "אני בכושר טוב וצריך להמשיך לעבוד, כי הייתי מספר שבועות בספרד לסידורים ולא התאמנתי. זו הסיבה שבאתי לפני כולם, באתי כדי לעבוד קשה ולהיכנס לכושר טוב". כמו כן הבטיח הברזילאי: "החלמתי מהפציעה ואני כשיר במאה אחוז. במכבי בדקו אותי, הרופא עשה לי בדיקת MRI והבדיקה יצאה טוב".

בתוך כך, הודיעה היום מכבי תל אביב שבריאן רנדל עבר בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות והצטרף לסגל הקבוצה לשנה הקרובה. הפורוורד, שכזכור שוחרר מלוקומוטיב קובאן בגלל שהתגלתה לטענת הרוסים בעיה בליבו, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

פבראני. כבר זעזוע בצהוב? (עדי אבישי)

 

שבוע צהוב לכולם! מכבי תל אביב מגבירה את קצב האימונים ותקיים אימון הבוקר. בינתיים אתם מוזמנים להציץ למאחורי הקלעים של צילומי לוח השנה שיחולק למנויים ולחברי מכביסט VIP.

Posted by Maccabi Tel Aviv Basketball on Sunday, August 30, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי