מכבי ת"א תפגוש את ראשל"צ בחצי הגמר

פארמר. הגיע חם לעונה
פארמר. הגיע חם לעונה | צילום: דני מרון

גביע ווינר: הצהובים הביסו את נס ציונה, הכתומים ניצחו את הפועל חולון

(גודל טקסט)

שלושה חודשים ושבוע אחרי הסיום הכואב של העונה הקודמת, מכבי תל אביב יצאה לדרך חדשה עם ניצחון 54:84 על עירוני נס ציונה ברבע גמר גביע ווינר שנערך באולם החדש בחולון. במשחק השני הפסידה המארחת הפועל חולון למכבי ראשל"צ 80:65 והכתומים של דרוקר ייפגשו את החבורה של גודס בחצי הגמר.

 

הצהובים עברו מהפך בסגל לעומת העונה שעברה, וכבר מהשלב הראשון היה ניתן לראות שמי שייקחו את המושכות במהלך העונה יהיו טיילור רוצ'סטי וג'ורדן פארמר. האחרון קלע 20 נקודות במחצית הראשונה (23 בסה"כ) וגמר את המשחק כבר ברבע השני.

 

 

נס ציונה עברה גם היא מתיחת פנים רצינית, הופיעה ללא יובל נעימי וטל דן כמעט ולא שיחק בשל פציעות, אך בהחלט ניתן לראות שלנדב זילברשטיין יש עוד הרבה עבודה. הכתומים יחפשו להשתפר מול קבוצות בדרג שלהם, בעוד הצהובים יקוו למאבק צמוד יותר בשלבים הבאים.

 

זילברשטיין. יש עוד הרבה עבודה (דני מרון)

 

רבע ראשון

 

בדקות הראשונות ניכר כי שתי הקבוצות נמצאות בשלבים הראשונים של העונה, כשהשחקנים בשני הצדדים מתקשים לייצר סל. הראשונה שהתעוררה היתה מכבי ת"א, בעזרת סלים קלים של פארמר ורוצ'סטי. 14 נקודות של פארמר בסיום הרבע, כשגם דראגן בנדר מתכבד בשלשה ומכבי ת"א ירדה ביתרון 10:27.

 

פארמר. בלתי ניתן לעצירה (דני מרון)

 

רבע שני

 

הרבע השני המשיך מאיפה שהקודם הפסיק, כשהמחליפים של מכבי תל אביב השלימו ריצה של 0:18 בדרך ליתרון 10:34. נס ציונה ניצלה רפיון של הצהובים ורצו ל-2:7 שגרמו לגיא גודס להזעיק פסק זמן. הכתומים הצליחו לצמק קצת לקראת הסיום, אך פארמר הצליח להגיע ל-20 נקודות ומכבי ת"א ירדה למחצית ביתרון 23:41.

 

רוצ'סטי. שילוב טוב עם פארמר (דני מרון)

 

רבע שלישי

 

רנדל ואמבקווה חזרו למגרש, סגרו את הצבע ואפשרו לפארמר את רוצ'סטי לברוח עם ריצה של 0:10. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כשגודס המשיך ברכבת החילופים, בעוד בנס ציונה נכנס לראשונה טל דן. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר כמה התקפות משמעותיות ומכבי ת"א ירדה ביתרון 40:62.

 

בנדר. הראה ניצוצות (דני מרון)

 

רבע רביעי

 

טיילור רוצ'סטי המשיך להוכיח שהוא יהיה שדרוג משמעותי למכבי ת"א, שהראה שיש לו יד רכה והוא גם יודע לנהל משחק, אך הקבוצה מהצד השני לא היוותה יריב וחמש דקות לסיום גיא גודס נתן גם ליובל זוסמן דקות ראשונות. המשחק המשיך על מי מנוחות כבסיומו מכבי ת"א ניצחה 54:84

 

גודס. יחכה למשחקים מאתגרים יותר (דני מרון)

 

מכבי ראשל"צ – הפועל חולון 80:65

 

אחרי שלושה רבעים צמודים פתחו כריס ליונס (14 נקודות), טוני יאנגר (12) ושון דאוסן (9) מבערים והכניעו את המארחת לה היה רוב בקרב 1,500 הצופים באולם. בחולון בלט וייל קלייבורן עם 20 נקודות.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי