גוט ג'וב: 86:95 לראשל"צ על הפועל אילת

גוט. סמנו מועמד ראשון לתואר תגלית העונה
גוט. סמנו מועמד ראשון לתואר תגלית העונה | צילום: עדי אבישי

גולן גוט קלע שיא קריירה (16 נק') והנחיל לסגנית האלופה הפסד כואב

(גודל טקסט)

כשגולן גוט נולד, אביו דניאל שיחק במכבי ראשל"צ. הקיץ סגר הבן מעגל והצטרף לכתומים והערב (שני), כבר במשחקו הרשמי הראשון בקבוצה, הוא ניפץ את שיא הקריירה שלו והוביל את המארחים לניצחון 86:95 על הפועל אילת.

 

סגנית האלופה נראתה מצוין בגביע ווינר, אבל ביום כל כך חלש של צמד הישראלים המובילים שלה, אפיק ניסים ואלישי כדיר, לא היה לה סיכוי מול חבורת האתלטים של שרון דרוקר, שמסתמנת כבר עכשיו כאחת הקבוצות הכי מהנות שהיו פה בשנים האחרונות. על החגיגה מנצח, כמובן, שון דוסון הצעיר, שההחלטה שלו להישאר בבית מכבי אמורה לסדר לראשל"צ עוד עונה בצמרת.

 

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון 18:20 לאילת, התחיל המופע של המארחים. שון דוסון התחיל את המומנטום עם גג בצד אחד ודאנק בצד שני, גולן גוט הרשים עם שתי חסימות בהגנה וכריס רייט ודריל מונרו הדליקו את הקהל עם סלים במתפרצות. אילת לא הצליחה לעצור את השטף ונפלה לפיגור 43:35 בהפסקה.

 

גוט לא נותן לניסים לנשום בהגנה (עדי אבישי)

 

קווין פאלמר וקאליף ווייאט החזירו את הדרומיים למשחק עם קליעה מבחוץ, אבל אפיק ניסים התקשה להיכנס לעניינים, אלאדה אמינו הלך לאיבוד בצבע ובסוף רבע סביר של אילת קוזז הפער בנקודה אחת בלבד, 57:64.

 

דוסון חוגג אחרי עוד מהלך מלהיב (עדי אבישי)

גוט המשיך להיות השפן של דרוקר גם ברבע הרביעי עם הגנה גדולה, מהלכי הקרבה וגם חמש נקודות רצופות שפתחו יתרון שיא, 59:74 אחרי ריצת 2:10. וויאט ושמחון סירבו להרים ידיים והחזירו את הפער לחד-ספרתי, אבל גוט מיד ענה בפאול וסל, ניפץ את שיא הקריירה שלו ולמעשה סגר עניין, 86:95 לראשל"צ בסיום.

שמחון מחפש דרך לעבור את יאנגר (עדי אבישי)

רייט ומונרו (13 ריב') הובילו את ראשל"צ עם 18 כ"א, ליונס וגוט הוסיפו 16 כ"א ודוסון 13. פאלמר קלע 20 למפסידים, וויאט הוסיף 19, שמחון 18 וכדיר 11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי