יום מכריע במכבי ת"א: גודס יישאר, מקל יגיע?

גודס. רוב להשארתו
גודס. רוב להשארתו | צילום: עדי אבישי

אל המאמן צפוי להצטרף עוזר זר, חילוקי דעות בנוגע להחתמת רכז הנבחרת

(גודל טקסט)

שבוע אחרי ההדחה הכואבת בחצי גמר הפלייאוף מול הפועל אילת, תתכנס היום (רביעי) הנהלת מכבי תל אביב כדי לדון בהכנות לעונה הבאה. גיא גודס, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, זוכה לתמיכה של רוב הדירקטוריון וצפוי לקבל גיבוי, אך השאלה המסקרנת היא מי יהיה עוזרו. פיני גרשון יעזוב בוודאות, ככל הנראה בחזרה לתקשורת, ובהנהלה קיימים חילוקי דעות לגבי מחליפו.

 

אבי אבן, ראש מערך הסקאוטינג, הוא אחד המועמדים, אך מספר גורמים בקבוצה סבורים שלצד גודס צריך עוזר בכיר יותר. שמותיהם של דן שמיר ושרונאס יסיקביצ'יוס הוזכרו בעבר, אך כרגע נראה שהסבירות להגעתם נמוכה. ניקולה וויצ'יץ' דוחף למינוי עוזר מאמן זר, כאשר מי שמסתמן כמועמד המוביל הוא טומיסלאב מיאטוביץ', שעבד כעוזרו של דושאן איבקוביץ' באנאדולו אפס בעונה שעברה.

 

 

החלטה חשובה נוספת תהיה בעמדת הרכז. ג'רמי פארגו לא צפוי להמשיך, אבל במכבי מתלבטים כמה כסף הם מוכנים להשקיע בהחזרת גל מקל. עלות שכרו של רכז ניז'ני נובגורוד בעונה שעברה נאמדת במעל מיליון דולרים ברוטו ולא כולם בהנהלה בטוחים שזה יהיה מהלך נכון לשים את כל הז'יטונים עליו, לאור העובדה שגם יוגב אוחיון סיכם לאחרונה על חוזה חדש.

 

שחקן נוסף שבמכבי החלו להשלים עם עזיבתו הוא אלכס טיוס, שישלם את סעיף היציאה שלו ויחתום ככל הנראה ברוסיה. המחליף המיועד שלו הוא דיאור פישר ומו"מ עימו ייפתח בקרוב. סופוקליס שחורצאניטיס, מרקיז היינס ונייט לינהארט ייפרדו מהקבוצה, כאשר גם ג'ייק כהן קרוב יותר כרגע לעזיבה מאשר להישארות, לאור העובדה שלא ייחשב לשחקן צעיר מתחת לגיל 25 החל מהעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי