רייט יבקש להשתחרר מהפועל ירושלים

ברייסי רייט
ברייסי רייט | עדי אבישי

הגארד של האלופה מעדיף לשחק בקבוצת יורוליג. דיון תומפסון מתנדנד

(גודל טקסט)

ההחלטה של הנהלת יול"ב להשאיר את הפועל ירושלים מחוץ ליורוליג עלולה לעלות לאלופה ביוקר. שניים מהזרים הבולטים של הקבוצה, ברייסי רייט ודיון תומפסון, לא מתלהבים מהאפשרות לשחק ביורוקאפ או במפעל החדש של פיב"א, ולא צפויים להמשיך בקבוצה. לגארד, שהיה מצטיין סדרת הגמר, חוזה לשנתיים נוספות, אך הוא יבקש בימים הקרובים להשתחרר.

 

רייט, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-31, כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה לפני כחודשיים, אבל היכולת המדהימה שגילה בסדרת הגמר מול הפועל אילת (19.0 נקודות ומדד 21.0 בממוצע), גרמה לראשי הקבוצה "לסלוח" לו על הפרות המשמעות בתחילת האביב. ירושלים לא תוותר על השחקן ללא מאבק, בין היתר בעקבות החשש שיעבור למכבי ת"א, שגילתה בו עניין בקיץ שעבר.

 

 

הגארד, שהצטרף לירושלים במהלך עונת 13/14, משוכנע ביכולתו להשיג חוזה בקבוצת יורוליג, מפעל בו כבר הופיע בעבר במדי אריס סלוניקי, חובנטוד בדאלונה וצדוויטה זאגרב. בעונה החולפת הוא היה מנקודות האור הבודדות בקמפיין האירופי הכושל של ירושלים עם 17.6 נקודות ו-46% לשלוש ביורוקאפ.

 

 

באשר לתומפסון, ירושלים מוכנה להציע שכר גבוה יחסית לסטנדרטים של הקבוצה, אבל ברור לה שתתקשה לעמוד בדרישות של הסנטר. גם העובדה שהקבוצה לא תופיע במפעל הבכיר ביבשת צפויה להקשות על המו"מ איתו. טיווין מקי, שהגיע באמצע העונה, לא צפוי לקבל הצעה להמשיך בירושלים, כמו גם דרווין קיצ'ן וג'וזף ג'ונס שייפרדו מהקבוצה. לעומתם, צפויה ירושלים לממש את האופציה על טוני גפני לעונה נוספת והוא ימשיך לצד דונטה סמית', שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי