גל רודף גל, ואז הגרזן נפל

רנדל. שחקן שמחמם לך את הלב
רנדל. שחקן שמחמם לך את הלב | צילום: עדי אבישי

המרדף אחרי מקל (והחשש מי-ם), גרם למכבי ת"א לחתוך את בראיין רנדל

(גודל טקסט)

המרדף אחרי גל מקל שמנהלות מכבי ת"א והפועל ירושלים קצת יורד מהפסים. יותר משהן זקוקות לרכז, נראה ששתי קבוצות העל בכדורסל הישראלי מוכנות לשלם סכומי עתק רק כדי שלקבוצה המתחרה הוא לא יגיע.

 

על פי הפרסומים מוכנה מכבי – שלה כבר שני רכזים: יוגב אוחיון (היקר) וטיילור רוצ'סטי (היקר מאוד) – מוכנה לשלם למקל 700 אלף דולר נטו. אותו סכום, אגב, שלא הייתה מוכנה לשלם לליאור אליהו.

 

 

ומקל, אגב, עדיין טעון הוכחה. נכון שהוא דגדג את ה-NBA, אבל את אירופה עוד לא כבש. קלעי טהור הוא לא. לחדור הוא יודע, אבל לא צפויות התעלפויות ביציעים מהשליטה שלו בכדור. הוא שחקן פיק'נרול מעולה, אבל נדרש מאמן פיק'נרול אירופי שיידע לחלוב ממנו את היכולת.

 

אז בואו לא נשאל אם כל זה שווה 700 אלף נטו כפול שניים (חצי לפרקט, חצי לכיס של משה כחלון). נשאל את השאלה של מכבי ת"א: מאיפה יבוא הכסף. והפתרון של מכבי, באופן אישי, הפך לי את הבטן. הם הורידו את הגרזן על בראיין רנדל.

 

רנדל. הורידו עליו את הגרזן (עדי אבישי)

 

לא מבין מאיפה זה יצא להם. רנדל הוא יותר מהגנה וריבאונד התקפה ועוד כך וכך איכויות מקצועיות. רנדל הוא שחקן שמחמם לך את הלב. הוא שחקן שאתה אוהב. מתחברים למאמץ שלו. לחוסר האגו. לצניעות. בלי שהרגשת, הוא נכנס לך מתחת לעור. אין לצהובים כאלה מלבדו, זרים או מקומיים. אבל מי במכבי חושב על זה כשהפחד שלהפועל ירושלים יהיה את גל מקל. אז רנדל קיבל בעיטה. מחומרים כאלה בונים סיפורים שבשפה מתונה קוראים להם "ירדו מהפסים".

 

רנדל. אין לצהובים כאלה מלבדו, זרים או מקומיים (עדי אבישי)

 

לא צריך להיות רואה חשבון מדופלם כדי לדעת שאו שאייל ברקוביץ' לא יודע לנהל, או שאמיר כבירי מסכן את המכנסיים כבר בעונה הראשונה שלו כבוס של הפועל ת"א. ברקוביץ' הסתובב עם סכין שלוף, פיטר, קיצץ, קצר כל מה שזז בהפועל תוך כדי שהוא מכריז בקולי קולות שאין לו אין לו אין לו, ואי אפשר לפזר כסף שאין. כבירי, הוקוס פוקוס ביליבוקוס, החתים נכון ליום רביעי בבוקר כבר 14 שחקנים במשכורות של מאתיים, שלוש מאות, ארבע מאות אלף דולרים ויורואים.

 

בהנחה שכבירי לא חותם על חוזים שהוא לא מתכוון לשלם, אז או שהוא מבזבז את הכסף הפרטי שלו, או שהוא יודע למצוא כסף תחת האדמה. וברקוביץ', שאגב בימים האלה מסתובב בראשון לציון מהלאומית ומפטר ומכריז שאין לו אין לו אין לו, בטוח כבר מזמן לא קוסם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי