הערב: הבכורה של חולון באולמה החדש

אוהדי חולון. יערכו תהלוכה מאולם הפחים
אוהדי חולון. יערכו תהלוכה מאולם הפחים | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הסגולים יארחו את ראשל"צ בגביע ווינר. חסין: "יותר ממשחק הכנה עבורנו"

(גודל טקסט)

בשעה טובה, אחרי שנים רבות של המתנה, תיכנס הערב (חמישי, 20:30) הפועל חולון לביתה החדש, היכל הטוטו המפואר, שאירח אשתקד את האולסטאר הישראלי. האוהדים של הסגולים יערכו תהלוכה גדולה מאולם הפחים לעבר ההיכל החדש, בו יקראו שני יציעים על שמם של עופר אשד ומיכה שמבן זיכרם לברכה.

 

חולון רוצה להיכנס לביתה החדש ברגל ימין עם ניצחון ברבע גמר גביע ווינר על מכבי ראשון לציון, שהדיחה אותה אשתקד ברבע גמר הפלייאוף. מייק מוסר, הזר החדש של חולון, נעדר ממשחק ההכנה האחרון, אך צפוי לקחת חלק במשחק. ג'רמיס סמית' יפגוש את קבוצתו מהעונה שעברה, כאשר במקביל ייערך "דרבי" בין כריס רייט, הרכז של חולון, לבין הפורוורד של ראשון לציון שעונה לאותו שם בדיוק.

 

 

"אני מאוד מתרגש לקראת הטורניר, גם בפן האישי וגם בפן הקבוצתי", אמר בן רייס, שחקנה החדש של חולון שחוזר אחרי שנה שלמה של היעדרות בגלל פציעה, "אני שמח לחזור למגרשים ומקווה שננצח במגרשנו הביתי ושהקהל יזכה לחוויית כדורסל מהנה".

 

אלעד חסין: "אנחנו מתרגשים לארח את המשחק הרשמי הראשון בביתנו החדש. אמנם מדובר בטורניר הכנה, אך אנחנו מתייחסים למשחק הזה כיותר ממשחק הכנה ונבוא מוכנים על מנת לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי