זמן נקמה: מכבי ת"א רוצה להחזיר תואר ראשון לארון

מכבי חוגגת גמר. עכשיו גם רצון לתואר
מכבי חוגגת גמר. עכשיו גם רצון לתואר | צילום: אודי ציטיאט

גביע ווינר: הצהובים רוצים נקמה במדיחה אשתקד. ב-20:45: אילת

(גודל טקסט)

מכבי ת"א רוצה להשיב תואר ראשון שאבד לה אשתקד לארון. הצהובים ייפגשו ב-20:45 בדרייב אין את הפועל אילת לגמר גביע ווינר וזאת רגע לפני שיוצאים למסע משחקים בארה"ב.

 

החבורה של גודס שטרם נוצחה העונה במשחקי ההכנה, נראית טוב, אך בחצי הגמר נזקקה לחזרה מ-16 נקודות פיגור על מנת לשוב למעמד הגמר. "אסור לנו לחפור לעצמנו בור, לא תמיד נוכל לחזור מזה", העיד הגארד טיילור רוצ'סטי שצפוי להיכלל במצבת המתאזרחים בעונה הקרובה.

 

 

הצהובים ללא דגן יבזורי וסילבן לנדסברג ניראו טוב בעיקר מבחוץ, כאשר שחקני הפנים ובראשם טרבור אמבקווה לא זכו לספק מספיק נקודות במשחקי גביע ווינר בשבוע החולף.

 

 

 

האחראי על הקאמבק של הצהובים, טיילור רוצ'סטי, מסכם את הניצחון על ראשון לציון…מחר ב-20:45: הגמר מול הפועל אילת!לרכישת כרטיסים >>> goo.gl/OItY0W

Posted by Maccabi Tel Aviv Basketball on Sunday, September 27, 2015

 

מנגד, אילת של שיבק כאמור הדיחה את הצהובים אחרי חזרה מ-2:0 ל-2:3 בחצי גמר הפלייאוף אשתקד ובמכבי ת"א בוודאי ישמחו להשיג נקמה.

 

לצד השחקנים קאליף ווייאט וקווין פאלמר שהמשיכו לעונה נוספת במועדון, גם סי ג'יי לסלי ואלידו אמאנה ניראו טוב בניצחון על הפועל ת"א כאשר חמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס.

 


קאליף ווייאט. שוב יגבור על מכבי? (אודי ציטיאט)

 

הצהובים בגמר שמיני מתוך עשר עונות של המפעל והשיגו חמש זכיות, אבל גיא פניני לבטח ישמח להוסיף לארון עוד תואר, בטח אחרי העונה העגומה אשתקד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי