מכבי ת"א הזמינה את האפמן למשחק בשיקגו

האפמן. במכבי קיבלו את הידיעה בהלם
האפמן. במכבי קיבלו את הידיעה בהלם | צילום: דוד פליגל, מעריב

לא ברור אם שחקן העבר יוכל להגיע בשל מצבו הרפואי. בלו ישמש כפרשן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה בארה"ב והחלה בהכנות לצמד המשחקים מול ארמאני מילאנו ביונייטד סנטר בשיקגו ובמדיסון סקוור גארדן בניו יורק. מארק סטיין היהודי מ-ESPN יערוך בכורה בעמדת השדר של המשחק הראשון, כאשר גם הפרשן שלצידו, דייויד בלו, ירשום פרמיירה על המרקע. בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו, הוא עוד כיכב על הפרקט בדרך לניצחון 1:3 ברבע גמר היורוליג.

 

במהלך המסע בארה"ב תערוך הקבוצה מפגשים עם הקהילה היהודית והמאמן גיא גודס ועוזרו אבי אבן יעבירו השתלמות בפני מאמני קולג'. "מלבד כדורסל יהיו גם דברים של הנאה וכיף, שזה חשוב בשלב הזה", אמר גודס, "ננסה להתרכז בכדורסל ופחות בקניות. זאת נסיעה לא קלה ואנחנו רוצים להתקדם צעד אחר צעד".

 

 

במכבי ת"א קיבלו בהלם את הידיעה על מחלתו הקשה של נייט האפמן, ופרט לאיחולי ההחלמה שנשלחו אליו, הבטיחו לעשות הכל כדי לסייע אותו. שחקן העבר הוזמן למשחק שייערך ביום חמישי בערב (1:00 בלילה שעון ישראל) בשיקגו, אך לא ברור אם מצבו הרפואי יאפשר לו להגיע.

 

ראש העיר שיקגו, ראם עמנואל, הכריז על יום חמישי ה-1 באוקטובר (מחר) כ"יום יורוליג בשיקגו". בהצהרה רשמית אמר ראש העיר: "העיר שיקגו גאה לארח את משחק ה'יורו קלאסיק' הראשון אי פעם על אדמת ארה"ב, בין שני מועדוני הפאר האירופיים מכבי תל אביב ומילאנו. העיר שיקגו היא בעלת היסטוריית כדורסל מפוארת ומתגאה בקהילות יהודיות ואיטלקיות גדולות ומכובדות. כמה אגדות כדורסל משיקגו כיכבו במכבי, כמו וויל ביינום, ג'רמי פארגו ודיון תומאס".

 

"המפגשים מול מילאנו הם מבחן ראשון משמעותי שלנו מול קבוצת יורוליג", אמר בריאן רנדל, שיחזור לשחק באילינוי לראשונה מאז הקולג', "שיחקנו מול יריבות בצרפת ובישראל, אבל קבוצה מהיורוליג היא בסדר גודל שונה. זו משוכה שנרצה לעבור ותוך כדי להבין איך אנחנו נראים נגדה. המטרה היא לנצח את המשחק הראשון מולם בשיקגו, לראות את הווידאו לאחר מכן ולשחק טוב יותר גם בניו יורק".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי