"פרמאר מוכיח מהרגע הראשון שהוא המנהיג"

פרמאר. מעמיס את הקבוצה על הגב
פרמאר. מעמיס את הקבוצה על הגב | צילום: עדי אבישי

שביעות רצון מהגארד אחרי ה-66:71 על שולה. מחמאות לבנדר, דאגה מפבראני

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי תל אביב אחרי הניצחון אמש (רביעי) על שולה, 66:71 בפתיחת טורניר "הפרו סטארס" באנז'ה. מצד אחד, בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מהיכולת של ג'ורדן פרמאר (18 נקודות) ודרגאן בנדר (10 נקודות ו-10 ריבאונדים), אך מאידך ממשיך ויטור פבראני להטריד מאוד את הצוות המקצועי. אתמול, על אף שעלה בחמישייה, הציג הברזילאי יכולת פושרת וקלע 2 נקודות בלבד.

 

"זה רק משחק אימון ואף אחד לא התרגש אפילו בפיגור במחצית, אבל פרמאר מוכיח מהרגע הראשון מי המנהיג של הקבוצה", אמר גורם המקורב לקבוצה, "הוא היה נקודת האור היחידה בפתיחה החלשה". מי שהפתיע לטובה היה בנדר הצעיר, שבלט בעיקר בדקות ההכרעה. "הוא אפילו יותר מוכשר משחשבתי", הוסיף המקורב, "הוא לא פגש במשחק הזה יריבה של טופ יורוליג, אבל ביכולת כזו הוא יזכה לדקות משמעותיות כבר השנה. כל עוד זה סגל הגבוהים, יש לו צ'אנס להוכיח את עצמו".

 

 

בקבוצה ייהנו היום מיום חופשי ומחר יסיימו את "שלב הבתים" בטורניר במשחק מול נאנטר המקומית, שהיום תפגוש את שולה. הערב יצפו נציגי הקבוצה במשחקה הראשון של מלאגה בטורניר מול וילרבאן ויאספו חומר על הקבוצה האירופית הראשונה שתגיע להיכל העונה ב-22 באוקטובר, במסגרת המחזור השני של היורוליג. הקבוצות אגב עשויות להיפגש גם בגמר טורניר אנז'ה שייערך ביום שבת.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, אמר אתמול: "התחלנו את המשחק מאוד לא מרוכזים וקלענו רק 10 נקודות ברבע הראשון, עם המון החטאות לייאפ ושלשות חופשיות. גם ברבע השני לא היינו חדים, בעיקר התקפית, וסיימנו את המחצית רק עם 25 נקודות. למחצית השנייה עלינו הרבה יותר חדים, גם התקפית וגם הגנתית, והגענו ל-46 נקודות. יש עוד הרבה עבודה על תיאומים הגנתיים וביצוע התקפי נכון. בסך הכל הפכנו יום לא טוב שלנו לניצחון, שזה גם חשוב".

יוגב אוחיון ודגן יבזורי, שהצטרפו לקבוצה ישירות מליל, שם הובסה נבחרת ישראל על ידי איטליה 82:52 בשמינית גמר היורובאסקט, החלו לקחת חלק באימונים ועשויים להשתתף במשחק מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי