גודס מתנדנד: אדלשטיין ושמיר מועמדים

גודס. בדרך הביתה?
גודס. בדרך הביתה? | צילום: עדי אבישי

גם מאמן זר בתמונה, המשחק הקריטי: הפועל י-ם. פבראני צפוי להיחתך

(גודל טקסט)

מכבי ת"א ספגה הערב (חמישי) הפסד שני בשני משחקים ביורוליג כשנוצחה 93:82 ב'מנורה מבטחים' על ידי מלאגה. רגע לפני הקלאסיקו נגד ירושלים ביום ראשון, החבורה של גודס שוב נראתה פגיעה, גם מבחוץ עם מבול של 13 שלשות.

 

אחרי שנדמה היה כי בצבע הבעיה של הצהובים, כעת גודס יצטרך לשים דגש גם על משחק ההגנה הכללי. למרות שבהתקפה אולי נבנתה קבוצה טובה, ההגנה רבותיי, זה לא זה. אייק אופייבו? הוא רק יוכל לנסות לסייע.

 

 

אחרי המשחק מפלס הלחץ בהיכל הולך וגובר. לא כולם בטוחים שהוא הבעיה כי הוא לא זה שבחר את השחקנים. בנוסף ישנם גורמים שלוחצים להביא מאמן זר, אך אין מאמן בכיר פנוי. בנוגע לארז אדלשטיין יש חילוקי דעות בהנהלה כאשר חלק חושבים שמאמן הנבחרת מזוהה מדי עם היריבה העירונית.

 

אם גודס יפוטר באופן מיידי, דן שמיר הוא המועמד המוביל להחליפו. אחרי התבוסה במוסקבה סומן השבוע הזה כשבוע קריטי. אם גודס יחזיק עד המשחק ביום ראשון נגד הפועל ירושלים, זו למעשה תהיה ההזדמנות האחרונה שלו. כבר במהלך הסופ"ש הנהלת מכבי צפוייה להכין את האלטרנטיבה. לגבי הברזילאי, ויטור פבראני. הקבוצה מחפשת דרך להיפטר מחוזהו.

 


לנדסברג על הפרקט. מכבי על הפנים (עדי אבישי)

 

מאמן מכבי ת"א, גיא גודס אמר בסיום: "בסופו של דבר הפסדנו את המשחק לא בדרך שרצינו. קיבלנו 93 נקודות ונצטרך לחזור לעשות הגנה כמו שצריך. נהיה חייבים לצמצם את כמות הספיגה. זה מתחיל בכל שחקן באופן אישי".

 

על הלחץ לפני ירושלים: "יש לנו מספיק תארים. נצטרך לבוא מרוכזים וביחד ורק יחד נצא מהמצב הזה". על מעמדו אמר: "בכל ספינה יש את הקפטן שעומד זקוף במטרה לנסות לסייע לה לצאת מהמצב הזה".

 


פבראני. הפרידה קרובה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי