גם הפועל י-ם סטרה למכבי ת"א, 82:89

ירושלים שוב חגגה בבית של יריבתה
ירושלים שוב חגגה בבית של יריבתה | צילום: עדי אבישי

סמית' (16 נק') וטימור (11) בלטו באלופה, לנדסברג (18) אצל הצהובים

(גודל טקסט)

סמוך לסיום הרבע השני הובילה ירושלים 25:51 על מכבי תל אביב ונראתה בדרך לשבירת השיא שקבעה בעונה שעברה בהשפלת יריבתה המושבעת בביתה שלה והדיבורים היו האם גיא גודס ישוב לקווים במחצית השנייה. אבל במחצית השנייה הוביל סילבן לנדסברג מיני קאמבק. הצהובים חזרו עד פער של חמש נקודות לפני שהרימו ידים ונוצחו לבסוף 89:82.

 

הפסד מכובד או השפלה, מכבי ספגה הפסד שלישי בארבעה משחקים (שניים ביורוליג) והכסא של גודס עדיין מתנדנד. מנגד, ירושלים חייבת להיות מודאגת מהריפיון בשורותיה שכמעט וגרם לה לזרוק משחק שהיה לה בידיים.

 

 

דונטה סמית' (16 נקודות) ובר טימור (11 כולל שלשה קריטית) הוליכו את ירושלים לניצחון החוץ הקשה ביותר בליגה. דאור פישר היה נפלא (14 נקודות ב-100%) אבל יצא מהריכוז אחרי עימות עם לנדסברג ברבע השלישי ומאמן האדומים, דני פרנקו, העדיף משיקוליו שלו שלא להחזיר אותו למגרש. יותם הלפרין פתח נפלא (ארבע חטיפות) אבל גם הוא בקושי שותף במחצית השנייה.

 

ירושלים פתחה פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון וכאמור הגיע ליתרון 26 נקודות ברבע השני. ברבע השלישי היא כאמור נעלמה ומכבי בראשותו של לנדסברג (22 נק') חזרה ושמרה על פער סביר מיריבתה עד לסיום, שלא הספיק למהפך.

 

פדרמן. פעם הוא אמר שלא נורא להפסיד (עדי אבישי)

 

מהלך המשחק

 

רבע 1

 

אחרי כמה דקות של גישושים סמית' חימם מנוע עם שלשה והעלה את ירושלים ל-5:10 (דקה 5). גודס לקח פסק זמן, זה לא עזר לו כמובן ופישר עם 10 נקודות ו-100% מהדשה הטיס את האורחים ל-8:18, בדרך ל-12:23 בסיום הרבע.

 

רבע 2

 

יותם הלפרין נותן סופסוף משחק מצוין ועוד חטיפה שלו הוליכה את ירושלים מסל של גפני ל-14:31. המשחק כבר מתחיל להיראות כמו התעללות ומסירה של ג'אנינג לפישר מעלה את האורחים ל-25:47, שתי דקות לסוף הרבע. קצת מספרים: ירושלים קלעה ב-60% מהשדה במחצית הראשונה. הצהובים לא עשו סל שדה במשך שש דקות. וכשאמבקוואה הוא הקלע המוביל (9 נקודות) של הצהובים ברור שמדובר בצרות צרורות.

 

רבע 3

 

הרבע נפתח בחילופי שלשות, אבל אז ארבע דקות לסיום הרבע, מכבי התעוררה. נתנה הגנה, דייקה בהתקפה ושתיים מהקו של סילבן לנדסברג הורידו את הצהובים בפיגור 10 (66:56) למנוחה בסוף הרבע.

 

רבע 4

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי