דושקו איבאנוביץ' יחליף את גיא גודס?

גודס. מעמדו מעורער מתמיד
גודס. מעמדו מעורער מתמיד | צילום: עדי אבישי

חילוקי דעות במכבי ת"א. "אם היה מחליף, הוא כבר לא היה בתפקיד"

(גודל טקסט)

"אם היה מחליף, כבר הבוקר גודס לא היה מאמן את מכבי ת"א". כך טוענים הבוקר (שני) מקורבים מאוד למועדון, אחרי עוד מפלה שספגו הצהובים, הפעם מול האלופה המכהנת, הפועל ירושלים בהיכל ביד-אליהו.

מעמדו של המאמן גיא גודס מעורער מתמיד ורק העובדה שישנם חילוקי דעות פנימיים במכבי על רקע זהות המחליף, מעכבים את פיטורי המאמן. ככל הנראה גם של צוותו של גודס, אבי אבן ורפי בוגטין מהם קיים חוסר שביעות רצון, יעזבו עמו אם וכאשר יפוטר.
 

בזמן ששמעון מזרחי מצדד בחזרתו של פיני גרשון לעמדת המאמן הראשי, עושה רושם שדייויד פדרמן מעכב את ההחלטה ומעוניין לבחון לכאורה אופציות נוספות דוגמת דן שמיר ואף הועלתה האפשרות להנחית בתל אביב את דושקו איבאנוביץ' כדי להביא ניסיון וסמכות במטרה להוציא את הצהובים מהמצב העגום אליו נקלעו כבר בפתיחת העונה.

שמעון מזרחי. פיני גרשון ישוב? (עדי אבישי)

גם לאחר התייעצות בזק בסוף המשחק בסמוך לחדרי ההלבשה, לא הצליחו מזרחי ופדרמן להגיע להחלטה סופית בעניין ועושה רושם שבמהלך היום יפול הפור כאשר בורסת השמות תהפוך למשאים ומתנים ממשיים עם המועמדים הפוטנציאלים שיהיו מקובלים גם על שאר חברי הדירקטוריון – שי רקאנטי ודני פדרמן, בנו של דייויד.

בסיום ההפסד אמש לאלופה, אמר קפטן מכבי ת"א גיא פניני: "חזרנו ממצב לא נעים. היינו בדרך למפלה וקיבלנו החלטה במחצית, שהייתה צריכה להתקבל כבר בתחילת המשחק, לשחק אגרסיבי ולהתנפל על כל כדור וזה הצד האופטימי. מצד שני, ברוב שלבי המשחק נראינו רע – אבל אני רואה עתיד יותר טוב, אני רואה פה שחקנים שכן רוצים להצליח ואני מאמין שזה לוקח זמן להתחבר".

פניני. "היינו בדרך למפלה רצינית (עדי אבישי)

על מעמד מאמנו הוסיף פניני: כמובן שיש שמועות, אבל המטרה שלנו זה לנטרל את זה. יש לנו מספיק ניסיון כדי לדעת איך להתמודד עם זה.

"אני רואה את גיא גודס כל יום בא ונותן את כל כולו כדי שהקבוצה תצליח, אנחנו צריכים להרים את הכבוד שלנו ולהתחיל לשחק כמו קבוצה. אולי דווקא מהמצב הזה שנוצר אנחנו רק נעלה למעלה – זה מזכיר לי איזה עונה מלפני שנתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי