רות'בארט בהפועל ת"א, שולדבראנד יעזוב?

רות'בארט. נוכל לעשות דברים יפים
רות'בארט. נוכל לעשות דברים יפים | צילום: באדיבות הפועל תל אביב

הסנטר מצטרף לאדומים מנהריה, הפורוורד צפוי לעשות את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה היום (ראשון) את ההחתמה המשמעותית הראשונה שלה לעונה הבאה, כאשר הודיעה על צירופו של רוברט רות'בארט (29, 2.17 מ') שחתם על חוזה לשנתיים. מי שצפוי להיפרד מהקבוצה הוא יונתן שולדבראנד, שככל הנראה יעשה את הדרך ההפוכה ויעבור לעירוני נהריה.

 

בעונה שעברה שיחק רות'בארט בעירוני נהריה והעמיד ממוצעים של 13.3 נקודות ו-8.7 כדורים חוזרים ב-24 דקות למשחק. הוא אף נבחר לשחקן המשתפר של העונה וזומן לסגל המורחב של נבחרת ישראל הקיץ, לאחר שהציג כמה משחקי שיא עם ספרות כפולות בנקודות ובכדורים חוזרים במהלך העונה. משחקו הטוב ביותר בעונה החולפת היה בניצחון נהריה בירושלים, אז קלע 25 נקודות והוסיף 13 כדורים חוזרים.

 

 

הפועל ת"א תהיה הקבוצה החמישית של הסנטר בישראל, אחרי גליל עליון, ברק נתניה, מכבי חיפה ועירוני נהריה. "אני שמח מאוד להגיע להפועל תל אביב, מועדון גדול עם מסורת, קהל ואולם חדש", אמר רות'בארט עם חתימתו לאתר הרשמי של הפועל תל אביב, "יש לי ציפיות גבוהות מהעונה הקרובה ואני בטוח שנוכל לעשות דברים יפים".

 

רמי כהן: "אנו שמחים מאוד על החתמתו של רות'בארט בהפועל. מדובר באחד הישראלים הבכירים בארץ שיבטיח לנו סגל ישראלי נהדר ומהמובילים בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי