אייזיק פרש מתפקידו כיו"ר הפועל חולון

אייזיק. ימשיך לתמוך במועדון
אייזיק. ימשיך לתמוך במועדון | צילום: שי גלבוע

ימשיך להחזיק יחד עם דורסמן בבעלות משותפת. שלומי הרוש חתם באילת

(גודל טקסט)

שלמה אייזיק, יו"ר מועדון הכדורסל הפועל חולון, הודיע על פרישתו מתפקיד יו"ר  הקבוצה, אך ימשיך להחזיק יחד עם מיקי דורסמן בבעלות משותפת עליה ולתמוך בקבוצה.

 

אייזיק, שהחל את פעילותו בקבוצה לפני ארבע שנים, ימשיך להחזיק  ב-33 אחוז מהבעלות על המועדון. אייזיק, הנמצא בימים אלו בחו"ל פנה לדירקטוריון המועדון והודיע על פרישתו מתפקיד היו"ר . לדבריו  התפקיד  גוזל ממנו זמן רב, הנדרש ממנו למעורבות  בעסקיו הפרטיים ולכן הוא החליט לפרוש מהתפקיד. מיקי דורסמן יחליף את אייזיק בתפקיד היו"ר.

 

איתן לנציאנו חבר הדירקטוריון  מסר בתגובה : "אנחנו מקבלים בהבנה את בקשתו של שלמה אייזיק שתרם ותורם המון למועדון מכל הבחינות. לי אישית הייתה זכות גדולה לעבוד וללמוד הרבה מבן אדם יוצא דופן. שלמה תרם רבות מזמנו ומהונו למועדון וכעת עסקיו הרבים זקוקים לו וזה הזמן מבחינתו לחזור ולהשקיע בהם את זמנו ומרצו. אנחנו מקבלים את החלטתו באהבה ומאחלים לו רק הצלחה כמו כן אנחנו שמחים שהוא נשאר חלק מהבעלות במועדון ואין לי ספק שהוא ימשיך לעזור למועדון ככל שיוכל". 

 

הרוש. הסתיימה הסאגה (מנהלת הליגה)

 

בהפועל חולון ציינו אתמול שלמרות עזיבתו של שלמה אייזיק את התפקיד אין שום השפעה על ניהול המועדון וההכנות לעונה הבאה ובכלל.

 

בתוך הסערה שלוותה בפרישת אייזיק מתפקיד יו"ר המועדון, הושלמה אתמול עסקת העברתו של שלומי הרוש מחולון להפועל אילת. העיכוב בחתימה של הרוש באילת נבע מדרישת  חולון לקבל על השחקן  דמי השבחה. הנושא  הוסדר בין הרוש למיקי דורסמן לשביעות רצון הצדדים,  כשהרוש יעביר לקבוצה את דמי ההשבחה.

 

בקבוצה שתשחק בעונה הקרובה באולם החדש המכיל 5,500 מקומות מרוצים מקצב מכירת המנויים. עד כה נמכרו 1,500 מנויים והצפי הוא לפחות לעוד 1,000 מנויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי